نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۵۲

اخبار

در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان صورت گرفت:

برگزاری همایش پیاده روی به مناسبت هفته سلامت بانوان + گزارش تصویری

مشاور امور بانوان بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، همایش پیاده روی را با عنوان زنگ نشاط و سلامت به مناسبت گرامی داشت هفته سلامت بانوان، ویژه بانوان کارمند در این مرکز، برگزار کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، به مناسبت هفته سلامت بانوان و با توجه به نام گذاری این هفته با عنوان «زنان، مدیریت سلامت ، مهار کرونا»، همچنین نقش تمرینات ورزشی در پیشگیری از بیماری های اسکلتی عضلانی و سرطان ها در بانوان، همایش پیاده روی با حضور بانوان کارمند بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه فارس برگزار گردید.


مسئول امور بانوان بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان در این راستا عنوان کرد که با توجه به فرا رسیدن این هفته، همایش پیاده روی ویژه بانوان این مرکز با هدف ترویج فعالیت بدنی ونشاط در محل پارک آزادی شیراز برگزار گردید.


به گفته بنفشه زندی لک، درپایان نیز، بانوان شرکت کننده در یک فضای باز و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، بسته پذیرایی خود را صرف کردند.


گفتنی است؛ مسئول امور بانوان بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان در نظر دارد با همکاری مسئول امور ورزش این مرکز، بطور مستمر برنامه هفتگی ورزش کارکنان را در قالب زنگ نشاط و سلامت برگزار کند.
 

( گزارش تصویری)

برگزاری همایش پیاده روی به مناسبت هفته سلامت بانوان  1

برگزاری همایش پیاده روی به مناسبت هفته سلامت بانوان  2

برگزاری همایش پیاده روی به مناسبت هفته سلامت بانوان  3

برگزاری همایش پیاده روی به مناسبت هفته سلامت بانوان  6

برگزاری همایش پیاده روی به مناسبت هفته سلامت بانوان  5

۴ آبان ۱۴۰۰ ۱۳:۰۷
تعداد بازدید : ۱,۵۵۵
کد خبر : ۹,۹۲۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید