نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۳:۳۳
 

اخبار

بهره گیری از تجربه موفق گذشته در مدیریت بحران پیک پنجم

بیمارستان صنعت نفت تهران تنها بیمارستانی ست که در پیک پنجم کرونا با کمبود تخت ، دارو و تجهیزات مواجه نشده است.

دکتر محمدرضا کاظمی آشتیانی رئیس بیمارستان صنعت نفت تهران در پاسخ به سوال خبرنگار روابط عمومی در خصوص مدیریت پیک پنجم کرونا گفت : 10 روز قبل از هشدار نسبت به آغاز پیک پنجم کرونا توسط وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی ، در بیمارستان کمیته بحران برگزار و تمامی جوانب بررسی و تصمیمات برای ارائه خدمات با کیفیت گرفته شد .

وی تاکید کرد: برای حفظ و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به بیماران آمادگی لازم را داشتیم و بیمارستان صنعت نفت در تهران تنها بیمارستانی است که تاکنون با کمبود تخت ، دارو و تجهیزات مواجه نشده است و تمامی بیماران پذیرش و خدمات دریافت کرده اند.

رئیس بیمارستان صنعت نفت تهران تصریح کرد :  با توجه به پروتکل های وزارت بهداشت و وزات نفت و کمبود امکانات در دیگر مراکز درمانی ، تعداد محدودی بیماران غیر شرکتی هم در این مرکز خدمات دریافت کرده و بستری شده اند.

دکتر کاظمی آشتیانی بیان کرد : خوشبختانه با راه اندازی بخش سرپایی برای تزریق رمدسیویر میزان رضایت مندی مراجعین افزایش پیدا کرده و امیدواریم بیماران و مراجعه کنندگان با حضور به موقع و همکاری ، ما را در ارائه خدمات یاری نمایند.

وی ادامه داد : اعمال جراحی غیرضروری و بخش های غیرکرونایی را کاهش دادیم تا جهت ظرفیت سازی برای ارائه خدمات به  بیماران کرونایی آمادگی لازم را داشته باشیم ، همچنین تجهیزات غیر درمانی و سخت افزاری را بروز رسانی کردیم تا شاهد افزایش کیفیت خدمات باشیم.

رئیس بیمارستان صنعت نفت تهران اظهار داشت : در جلسه هفته گذشته مدیریت بحران که با حضور مدیرعامل سازمان برگزار شد بهره مندی از پزشکان ستادی در جهت افزایش نیروی انسانی در بیمارستان برای ارائه خدمات در دستور کار قرار گرفت.

دکتر کاظمی آشتیانی به رعایت پروتکل های بهداشتی و حفاظت از خود در برابر بیماری کرونا تاکید کرد و گفت : تنها راه پیشگیری رعایت پروتکل های بهداشتی است که متاسفانه امروزه شاهد هستیم بسیاری آن را رعایت نمی کنند  و امیدواریم با همکاری جمعیت تحت پوشش هرچه سریع تر از این پیک عبور کرده و شرایط مناسبی پیدا کنیم.

رییس بیمارستان صنعت نفت تهران در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر نمره کارکنان در شرایط بحران و خدمت رسانی به جمعیت تحت پوشش اظهار داشت :  تمام  پرسنل بیمارستان جانفشانانه برای ارائه خدمات تلاش می کنند و نمره آنان بیست و مورد قبول است.

وی با اشاره به انتشار برخی شایعات در خصوص نظام نامه مالی بهداشت و درمان صنعت نفت گفت : با پیگیری مدیرعامل سازمان و موافقت مقام عالی وزارت نفت نظام نامه مالی لغو شده است ، متاسفانه در این بازه زمانی انتشار اینگونه شایعات موجب ناراحتی و دلسردی همکاران  میشود که  نباید به آن توجه کنند .

رئیس بیمارستان صنعت نفت تهران به عدالت محوری در بیمارستان تاکید و خاطر نشان کرد: تمام تلاش مدیریت در تمامی حوزه ها ایجاد عدالت میان تمامی نیروها می باشد و برای برقراری این مهم  ارتباط کارکنان با مدیریت سهولت یافته و  دو سویه می باشد..

خبرنگار:نفیسه هوشیار
۱۱ اَمرداد ۱۴۰۰ ۰۷:۵۴
تعداد بازدید : ۱۵,۷۰۹
کد خبر : ۹,۵۸۹

نظرات بینندگان

علی اکبری
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
0
0

سلام و درود بر مجاهد خستگی ناپذیر استاد گرامی دکتر آشتیانی عزیز ....ما همه مدیون زحمات شما مدیر گرانمایه در بیمارستان نفت میباشیم ....یا علی


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید