نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۱۶

اخبار

گامی نو در خدمات دهی بهداشت و درمان صنعت نفت

ویزیت های غیرحضوری برای نخستین بار با هدف ارتقا کیفی و کمی خدمات پزشک خانواده اجرایی شده است.

دکتر شهرام سرافرازیان سرپرست پزشک خانواده سازمان با تاکید بر ارتقا کیفی و کمی خدمات پزشک خانواده و ایجاد دسترسی خانواده نفت به خدمات گفت : سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت برای نخستین بار ویزیت های غیر حضوری را توسط اپلیکیشن پتروویزیت اجرایی کرد.

وی افزود : باتوجه به شرایط بحران کرونا و مشکلات زندگی شهر نشینی از جمله ترافیک، ویزیت های غیر حضوری گامی موثر جهت مراقبت و کنترل بیماری های مزمن که عامل اصلی مرگ و میر هست می باشد.

سرپرست پزشک خانواده سازمان تصریح کرد: در حال حاضر برای پایلوت امکان استفاده از خدمات ویزیت غیر حضوری برای 20هزار نفر از جمعیت طبی تحت پوشش تهران ایجاد شده است.

وی ادامه داد : در گام نخست برای تمامی افراد تحت پوشش پیامکی جهت نصب و راه اندازی اپلیکیشن ارسال شده تا بتوانند از امکانات ویزیت آنلاین ، ارسال پیامک ، صوت و تصویر استفاده نمایند.

دکتر سرافرازیان بیان کرد : بزودی پس از ارتقا اپلیکیشن و رفع مشکلات احتمالی ، افزودن خدمات تخصصی در قالب سیستم ارجاع پزشک خانواده و امکان استفاده از این خدمت برای همکاران جنوب کشور در اولویت سازمان است.

سرپرست پزشک خانواده سازمان گزارشی از اجرایی شدن نرم افزار پتروویزیت ارائه کرد و گفت : از ابتدای فروردین ماه تا روز یازدهم 72 ویزیت بصورت آنلاین توسط 9 پزشک ثبت شده و رضایتمندی بیماران  در استفاده از این نرم افزار مشهود است.

 

گفتگو: نفیسه هوشیار

۱۶ فروردین ۱۴۰۰ ۱۲:۰۹
تعداد بازدید : ۲۲,۹۸۱
کد خبر : ۹,۰۴۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید