نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۴۹

اخبار

اولین جلسه روسا و مدیران ستادی و روسا مناطق در سال جدید

چهاردهمین جلسه روسا و مدیران ستادی و روسا مناطق اهواز ، بوشهر ، تهران و اصفهان ، امروز 14 فروردین ماه برگزار و برنامه های شورای اقتصاد سلامت سازمان ، برنامه ریزی جهت تامین واکسن کووید 19 و آمادگی برای مقابله با پیک چهارم کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت،دکتر هاشمی مدیرعامل سازمان در ابتدا ضمن تبریک سال نو از خدمات و زحمات تمام نیروهای شاغل در مناطق سازمان در ایام تعطیلات نوروز بخصوص همکاران بهداشت و درمان اهواز تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه به جایگاه اقتصاد سلامت در برنامه ریزی استراتژیک سازمان اشاره و حضور دکتر غلامحسین خورشیدی را بعنوان مشاور خود در امور اقتصادی و رییس شورای تخصصی اقتصاد سلامت سازمان را مهم عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان مباحثی در خصوص چابک سازی سازمان،برنامه ریزی جهت تامین واکسن کووید 19 و آماده باش مناطق تهران و اهواز برای پیک چهارم کرونا را مطرح کرد.

دکتر غلامحسین خورشیدی رییس شورای تخصصی اقتصاد سلامت سازمان که برای نخستین بار در جلسه روسا و مدیران حضور داشت با اشاره به اهمیت اقتصاد در برنامه های سلامت محور، همکاری تمام روسا را برای انجام امور و تصمیم گیری ها مهم عنوان کرد.

دکتر بهرام دهقان رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با اشاره به پیک چهارم در استان خوزستان گزارشی از تعداد مراجعین و میزان بستری ها ارائه و بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط کارکنان شرکت های نفتی تاکید کرد.

دکتر نومهر امامی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان در ادامه جلسه ضمن تقدیر از حضور مدیرعامل در ایام تعطیلات نوروز در این منطقه ، موضوعات مختلفی  از جمله روند ساخت مرکز جامع سلامت هزار جریب ، خدمات دندانپزشکی و ... که با حضور مدیرعامل مورد بحث قرار گرفته بود را مطرح کرد.

دکتر شهرام سرافرازیان سرپرست برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی خدمات تخصصی پزشکی سازمان گزارشی از اجرایی شدن نرم افزار پترویزیت ارائه کرد و گفت : از ابتدای فروردین ماه تا روز یازدهم 72 ویزیت بصورت آنلاین توسط 9 پزشک ثبت شده و رضایتمندی بیماران  در استفاده از این نرم افزار مشهود است.

در ادامه نشست دکتر وحید مالکی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر،مهندس بهنام سمیع مدیر مهندسی و ساختمان ، امیر قائم پناه مدیر منابع انسانی مطالبی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی در مناطق جنوبی ، روند پروژه های ساختمانی سازمان، رعایت پروتکل ها برای بازگشت به کار  ارائه کردند.

دکتر محمدرضا کاظمی آشتیانی رییس بیمارستان صنعت نفت تهران ضمن تقدیر از زحمات و خدمات کادر درمان در ایام تعطیلات نوروز ، از آمادگی این بیمارستان برای مقابله با پیک چهارم خبر داد .

جلسه 14  مدیرعامل  4
جلسه 14  مدیرعامل  3
جلسه 14  مدیرعامل  2
جلسه 14  مدیرعامل  1

۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ۱۷:۱۸
تعداد بازدید : ۲۳,۴۳۰
کد خبر : ۹,۰۴۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید