نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۲۳

اخبار

آمادگی بیمارستان نفت آبادان درمواجهه با موج کنونی بیماری کووید 19

رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان ازآمادگی کامل این مرکز جهت ارائه خدمات مورد نیاز بیماران، باتوجه به افزایش چشمگیر مراجعین با علایم تنفسی و احتمال ابتلا به کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان- دکتر نصراله حسونی بحرینی رییس این مرکز در گفتگو با واحد روابط عمومی گفت: در چند روز گذشته، تعداد مراجعین به اورژانس تنفسی بطور چشمگیری افزایش یافته است. با توجه به شرایط منطقه و افزایش تعداد بیماران بستری در بیمارستان معین دانشگاه، ما نیز در وضعیت"آماده باش" قرار گرفته ایم.

وی افزود : بر اساس وضعیت مقابله ای در موج های قبلی شیوع بیماری حداکثر 50% از تخت های بستری این مرکز در صورت نیاز، مورد استفاده بیماران نیازمند بستری قرار خواهد گرفت.

دکتر نصراله حسونی بحرینی در ادامه در مورد نحوه ارائه سایر خدمات به جمعیت تحت پوشش و خانواده نفت اظهار داشت: تمام خدمات مورد نیاز جمعیت تحت پوشش کمافی السابق و با حداکثر تلاش ارائه خواهد شد. در این راستا تصمیم گرفته شد که اعمال جراحی ضروری و اورژانس انجام شوند و معاینات دوره ای نیز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با تعداد محدود روزانه انجام شود.

رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان گفت: در مورد تجهیزات حفاظت فردی کارکنان که رکن اصلی مقابله با این موج هستند،تمهیدات لازم اندیشیده شده ، از نظر دارویی در حال حاضر مشکلی نداریم و برای داروهای تخصصی مورد استفاده در این بیماران نیز هماهنگی های لازم با دانشکده انجام شده است.

وی در پایان از همه هموطنان و جمعیت تحت پوشش درخواست کرد که ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی و پوشیدن ماسک، تا کنترل موج جدید، تا حد امکان بجز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ۰۸:۴۹
تعداد بازدید : ۲۴,۲۴۴
کد خبر : ۸,۸۲۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید