نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۵۷
 

اخبار

تاکید مدیرعامل سازمان بر تخصیص بودجه به مناطق مبتنی بر ارائه گزارش عملکرد

پنجمین جلسه هفتگی مدیرعامل سازمان با روسا و مدیران ستادی با هدف بررسی روند پیگیری مباحث جلسات گذشته و تاکید دکتر هاشمی بر تخصیص بودجه به مناطق مبتنی بر ارائه گزارش عملکرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت ، در ابتدا جلسه دکتر پیمان فریدنیا رییس سلامت کار و HSE سازمان ، گزارشی از آمار دقیق از تعداد افراد مبتلا به کووید 19 در هفته گذشته ، تعداد بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کرونا و افزایش تعداد مراجعین به درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی در گروه های مختلف ارائه و در خصوص عملکرد کمیته راهبردی مدیریت پاندمی کووید 19 مباحثی را مطرح کرد.

مهندس علیرضا فارسیان رییس واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات با اشاره به  تاکید مدیرعامل سازمان به منظور حذف  کاغذ و دفترچه درمانی در بهداشت و درمان صنعت نفت تهران و پیاده سازی نرم افزار تحت وب ثبت نسخ در راستای ارائه خدمات بهتر در پاندومی کرونا گزارشی ارائه کرد.

در ادامه امیر قائم پناه مدیرمنابع انسانی  بعنوان دبیر جلسه به طرح موضوعات جلسات گذشته از جمله (پیگیری پیشرفت  پروژه های عمرانی اهواز و  بوشهر ، بدهی شرکت ملی گاز، راه اندازی بخش  PCR   بوشهر و تخصیص بودجه مبتنی بر گزارش عملکرد ) پرداخت که برخی از آنان نیاز به پیگیری از مدیریت مهندسی و ساختمان ، مدیریت مالی و مدیریت سلامت داشت .

دکتر بهرام دهقان رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و دکتر وحید مالکی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر که بصورت ویدیو کنفرانس در این جلسه حضور داشتند به ارائه گزارش عملکرد و موضوعات در خصوص منطقه خود پرداختند که دکتر  سید هاشمی مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به استفاده  بهینه از ظرفیت های بیمارستانی و ارائه خدمات درمانی در بستر قرارداد با بیمه های تکمیلی تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان با اشاره به ‌منظور افزایش بهره‌وری و ضرورت توجه به مدیریت هزینه‌ها گفت : تخصیص بودجه به مناطق مبتنی بر ارائه گزارش عملکرد  و تولید خدمت است و مدیریت بهینه هزینه‌های درمان و اثربخشی بیش از پیش خدمات سازمان از سیاست‌های اصلی به‌شمار می‌رود.

جلسه 5 هییت مدیره 3
جلسه 5 هییت مدیره 7
جلسه 5 هییت مدیره 4
جلسه 5 هییت مدیره 6
جلسه 5 هییت مدیره 5

۲۰ دی ۱۳۹۹ ۱۳:۲۴
سلامت کار و HSE سازمان،تخصیص بودجه مبتنی بر گزارش عملکرد، |
تعداد بازدید : ۲۴,۲۲۲
کد خبر : ۸,۶۰۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید