نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۲۰

اخبار

مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید بیمارستان مرکزی صنعت نفت تهران برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید بیمارستان مرکزی صنعت نفت تهران امروز 14 دیماه با حضور مدیرعامل سازمان و جمعی از مدیران و روسا ستادی و بیمارستان در سالن آمفی تتاتر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل این مجموعه در ابتدا ضمن عرض تسلیت بمناسبت سالگرد شهادت سپهبد سردار قاسم سلیمانی،گفت : خدمت در عرصه بهداشت و درمان رسالتی ارزشمند و عظیم است و لذا هر فردی که در این حوزه خدمت می کند، هدف و آرمانی معنوی را پیش روی خود قرار داده است.

وی افزود : همه ما یک هدف و آرمان واحد به نام خدمت به مردم را دنبال می کنیم و این جابجایی ها فقط در راستای مضاعف نمودن انرژی و توان و استفاده از تجربیات است.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تصریح کرد : تغییرات در سیستم و مدیریت ها در راستای ارتقاء سطح خدمات و ورود توان ، انرژی تازه و ایده های نو به سیستم مدیریتی است.

در ادامه دکتر سید عباس قاسمی حسینی رییس سابق بیمارستان مرکزی صنعت نفت تهران اظهار داشت :  اگر خدمتی در بیمارستان ارائه می شود کاری تیمی وجمعی است ، باید فرصت را مغتنم بشمارم و از تمامی کارکنان بیمارستان که با کار تیمی ، تعامل و همکاری خود مرا در این مدت یاری کردند تقدیر و تشکر نمایم.

 وی از روحیه همبستگی در بین اعضای خانواده بزرگ بیمارستان که بعنوان یکی از ویژگی های بارز است یاد کرد و از زحمات آنان به ویژه در بحران شیوع کرونا تقدیر بعمل آورد.

دکتر محمدرضا کاظمی آشتیانی رییس بیمارستان مرکزی صنعت نفت تهران ضمن تشکر از اعتماد مدیرعامل سازمان به وی ، بزرگترین حسن بیمارستان را دارا بودن نیروهای ماهر و متعهد دانست و عنوان کرد :  باید تعامل ویژه ای با هم داشته باشیم و با همکاری و همراهی مشکلات را برطرف کرده و کیفیت و کمیت خدمات را افزایش دهیم.

وی بیان کرد :  خلاقیت و نوآوری لازمه توسعه ، پیشرفت و تعالی است و  یقیناً در این راه با همدلی و همراهی می توانیم تجارب ارزشمند و شایسته ای کسب نموده و در راه خدمت بکار گیریم.

 

۱۴ دی ۱۳۹۹ ۱۸:۵۳
تعداد بازدید : ۲۴,۹۱۰
کد خبر : ۸,۵۷۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید