نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۲۸

اخبار

هدف ارتقای کیفیت خدمات در مناطق عملیاتی است

چهارمین جلسه هفتگی مدیرعامل سازمان با روسا و مدیران ستادی با هدف بررسی روند پیگیری مباحث جلسات گذشته و موضوعات مطرح شده در سفر به بوشهر و آمار دقیق از تعداد افراد مبتلا به کووید 19 در هفته گذشته برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت ، دکتر مهدی هاشمی مدیرعامل این مجموعه  در ابتدا جلسه ضمن عرض تسلیت بمناسبت سالگرد شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت :  یکسال از خبرغم انگیز شهادت سردار سلیمانی می گذرد ، فردی که با خون خود، درخت تنومند مقاومت را در منطقه آبیاری کرد و خونش جانی دوباره به مبارزان راه آزادی و آزادگی داد.
وی در ادامه با اشاره به سفر پایان هفته خود به منطقه ویژه پارس جنوبی ، از  زحمات و خدمات دکتر وحید مالکی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ تقدیر کرد و گفت  : هدف از انجام این سفرها شناسایی نقاط قوت و نقاط ضعف و استفاده از امکانات در راه توسعه راهبردی سازمان در مناطق عملیاتی است.
دکتر هاشمی تصریح کرد : پایداری بهداشت و درمان صنعت نفت ملزم به اجرای دقیق برنامه های سازمان در حوزه های HSE ، سلامت کار و خانواده و مدیریت بحران است که با برگزاری جلسات مختلف و استفاده از خرد جمعی  می توان به برنامه ریزی دقیق و مناسبی دست یافت .
 در ادامه امیر قائم پناه مدیرمنابع انسانی به طرح موضوعات جلسه گذشته پرداخت که برخی از آنان نیاز به پیگیری از سوی مدیریت سلامت ، مدیریت مالی، مدیریت مهندسی و ساختمان و منابع انسانی داشت که پاسخ داده شد.
در چهارمین جلسه هفتگی موضوعات مطرح شده شامل : اجرایی شدن نرم افزار مدیریت درمانی (جایگزین نسخ چاپی دفترچه ) ، پیگیری پیشرفت  پروژه های عمرانی اهواز ، بوشهر و تهران ، بدهی شرکت ملی گاز،راه اندازی بخش PCR  بوشهر،طرح طبقه بندی مشاغل، برگزاری همایش CSR  بصورت آنلاین،جذب تخصص و فوق تخصص در منطقه ویژه پارس جنوبی، استفاده از کیت های  تشخیص سریع کووید 19 برای کارکنان اعزامی به سکو ها ، بررسی آمار تعداد افراد بستری،سرپایی مبتلا به کرونا ویروس و میزان قرنطینه خانگی و محل کار بود .

 
خبر جلسه چهارم 4
خبر جلسه چهارم 3
خبر جلسه چهارم 5
خبر جلسه چهارم 2
۱۳ دی ۱۳۹۹ ۱۵:۲۴
تعداد بازدید : ۲۴,۴۰۶
کد خبر : ۸,۵۶۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید