نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۰۱
 

اخبار

اختصاص یک دستگاه آمبولانس تیپ B به مسجد سلیمان

اولین دستاورد سفر مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به مسجد سلیمان ، اختصاص یک دستگاه آمبولانس تیپ B به این مرکز می باشد.

امیر قائم پناه مدیر منابع انسانی سازمان با اشاره به سفرهفته گذشته مدیرعامل سازمان به خوزستان و بازدید از بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و مسجد سلیمان  گفت : با توجه به اهمیت مناطق عملیاتی و تاکید مدیرعامل سازمان به ارائه خدمات با کیفیت در این مناطق ، یک دستگاه از 5 دستگاه آمبولانس پلاک گذاری سازمان در اختیار بهداشت و درمان صنعت نفت مسجد سلیمان قرار میگیرد تا بتواند امنیت خاطری برای کارکنان شریف صنعت نفت شرکت بهره برداری نفت و گاز در آن منطقه باشد.

 مدیر منابع انسانی سازمان با اشاره به تفاوت  تیپ B  با A گفت :  تمام تجهیزات اورژانس پیش بیمارستانی در این نوع آمبولانس ها پیش بینی شده  و همه آنها  مجهز به سیستم مکانیزه راهوری و ناوبری بسیار جدید هستند که از زمان ورود بیمار و پیج آمبولانس تا زمان مراجعه به یک مرکز درمانی تمام وضعیت علائم حیاطی بیمار به مراکز مبدا و مقصد گزارش میشود،ضمن اینکه بیمار با شرایط سخت هم قابل استیبل شدن در این آمبولانس های جدید را دارد .

وی ادامه داد : این آمبولانس ها دیزلی می باشند و  چنانچه وارد پالایشگاه مجتمع گازی  و نفتی بشوند بخاطر خطرات محیطی دچار مشکل نخواهند شد و می توانند بالای سر خود بیمارها حاضر و  به مرکز درمانی یا بیمارستانی منتقل کنند.

قائم پناه خاطر نشان کرد  : این نوع آمبولانس برای نخستین بار است که  در صنعت نفت مورد استفاده قرار میگیرد و در شرایط سخت آب و هوایی گرمسیری هم میتواند مورد استفاده قرار بگیرد.



۳۰ آذر ۱۳۹۹ ۱۵:۰۶
تعداد بازدید : ۲۵,۵۵۴
کد خبر : ۸,۴۳۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید