نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۰۰

اخبار

نشست صمیمانه سرپرستاران بیمارستان نفت تهران با مدیرعامل

در روز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، دکتر مهدی هاشمی مدیرعامل ، امیر قائم پناه مدیر منابع انسانی سازمان، دکتر سید عباس قاسمی حسینی رییس بیمارستان صنعت نفت تهران ، دکتر رضا شهرامی معاون درمان و دارو، زهرانوری رئیس امورپرستاری و مامایی بیمارستان نفت تهران با سرپرستاران دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل مجموعه در ابتدا ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، از زحمات و خدمات تمامی پرستاران در طی مدت شیوع ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد و گفت : پرستاری شغلی است سراسر عشق و علاقه و کسی که عاشق خدمت کردن به مردم نباشد به هیچ عنوان نمی تواند در این حرفه مقدس دوام بیاورد.
وی در ادامه از موافقت مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در خصوص اهدا هدیه به پرستاران به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار خبر داد  و افزود : شما پرستاران همیشه با صبوری در تمامی ساعات شبانه روز با مسئولیت پذیری در راه خدمت به بیماران از هیچ تلاشی دریغ  نکردید.
مدیرعامل سازمان نقش پرستاران را بسیار موثر وکار آمد در پیشبرد خدمات با کیفیت و سرعت بخشیدن به روند درمان عنوان کرد و گفت : کارکنان شریف صنعت نفت باید هرچه بیشتر از میزان خدمات ارائه شده مطلع باشند و این وظیفه روابط عمومی است تا زحمات و خدمات شما را به گوش همگان برساند.
دکتر قاسمی حسینی رییس بیمارستان فوق تخصصی صنعت نفت تهران در ادامه گفت : زحمات کارکنان و کادر درمانی به ویژه پرستاران قابل جبران نخواهد بود و خوشبختانه تا امروز با همت این زحمتکشان توانسته ایم با بحران کرونا مقابله کنیم و کارنامه قابل قبولی داشته ایم.
رییس بیمارستان فوق تخصصی صنعت نفت تهران پرستاران را مجری روند درمان عنوان کرد و از زحمات و خدمات آنان که در این مدت زمان بدون هیچ چشم داشتی فعالیت داشتند تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه این جلسه صمیمانه ، مدیرعامل سازمان و مدیر منابع انسانی پاسخگو سوالات مطرح شده سرپرستاران در خصوص مشکلات و چالش های حوزه پرستاری بوده اند.
گفتنی است قبل از برگزاری جلسه مدیرعامل سازمان به همراه مدیران و روسا ستادی و بیمارستان و نماینده صندوق های بازنشستگی  با حضور در بخش های مختلف، میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به گروه های پرستاری تبریک گفتند.

نشست با سرپرستاران 4
نشست با سرپرستاران 1
نشست با سرپرستاران 9
نشست با سرپرستاران 8
نشست با سرپرستاران 7
نشست با سرپرستاران 6 
نشست با سرپرستاران 3
نشست با سرپرستاران 2
۳۰ آذر ۱۳۹۹ ۱۵:۲۸
تعداد بازدید : ۲۵,۶۴۴
کد خبر : ۸,۴۲۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید