نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۱۷

اخبار

رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان خبر داد : ایجاد اورژانس ویژه بیماران تب دار و تنفسی

دکتر نصراله حسونی بحرینی با اعلام این خبر گفت : بخش داخلی را جهت بستری بیماران تنفسی و تب دار مجهز کرده و تمامی اتاق ها را با تهویه مناسب تجهیز کردیم.
رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در گفتگو با واحد خبر این مرکز گفت: از ابتدای شروع همه گیری کووید 19، کمیته مدیریت بحران بطور مستمر تشکیل جلسه داد و بدنبال آن در وضعیت آماده باش قرارگرفتیم.

وی افزود : آماده سازی بخش اطفال جهت بستری موارد احتمالی با توجه به بیمارستان دوم معین در منطقه از دیگر اقدامات بود .

دکتر بحرینی با تاکید بر متفاوت بودن علایم در بیماران مبتلا  گفت : بخش اورژانس 2 راه اندازی شد و  برای کنترل بیشتر، بخش داخلی را جهت بستری بیماران تنفسی و تب دار مجهز کرده و تمامی اتاق ها را با تهویه مناسب تجهیز کردیم.

 وی بیان کرد: با تلاش همکاران در واحد تجهیزات پزشکی توانستیم تمامی وسایل حفاظت فردی را تهیه و بر اساس سهمیه بندی مناسب به واحدها ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده جهت استفاده همکاران تحویل داده شد.

 دکتر بحرینی از تعامل سازنده با سایر ادارات، منطقه آزاد و اداره بازرگانی خبر داد و گفت: در تعامل ایجاد شده توانستیم منابع و تجهیزاتی نیز جذب کنیم و تعداد یک دستگاه کمک تنفسی بای پپ و مقادیری وسایل حفاظت فردی کادر پزشکی شامل گان، شیلد صورت، عینک، دستکش استریل،اهدایی از سوی  رییس اتاق بازرگانی آبادان جهت استفاده کادر درمان بیمارستان امام خمینی ره تحویل شد.

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان با اشاره به مدرنیزه شدن دستگاههای حضور و غیاب کارکنان به سنسورهای چشمی برای جلوگیری از انتقال بیماری اظهار داشت : برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی با رعایت دستورالعمل ها و محدودیت خاص، پلی کلینیک به بیماران خدمات ارائه میدهد و در جهت ساماندهی ارجاعات از درمانگاهها، پزشک متخصص   سه روز در هفته  در پلی کلینیک حضور دارد.

  وی خاطر نشان کرد : درمانگاه مرکزی بیمارستان در حال حاضر به بخش اورژانس بیماران تنفسی و تب دار تبدیل شده ، به همین جهت جمعیت تحت پوشش این درمانگاه به سایر درمانگاه های تحت پوشش و نزدیکترین به محل سکونت ، برای دریافت خدمات ارجاع داده میشوند.
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۹:۱۸
تعداد بازدید : ۳۶,۵۲۰
کد خبر : ۷,۳۱۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید