نسخه قدیم سال سرمایه گذاری برای تولید

امروز دوشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۴ ۰۴:۴۹

اخبار

خداحافظی با صف‌های طولانی با افزایش دستگاه های نوبت دهی

۲۰ مهر ۱۴۰۴ ۱۴:۲۶
رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس گفت: در راستای بالا بردن سطح رضایتمندی کارکنان و مراجعان بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، این مرکز تعداد دستگاه های نوبت دهی پذیرش عمومی و تخصصی را افزایش داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، یکی از بزرگترین چالش‌هایی که مدیران و پرسنل سازمان‌ها و مراکز درمانی با آن‌ها مواجه هستند، بحث نوبت‌دهی و مدیریت مراجعه‌کنندگان است. 
سازمان ها و مراکز درمانی در بیشتر اوقات به دلیل ازدحام جمعیت، در خدمت‌رسانی دچار مشکل می‌شوند و این موضوع یکی از بزرگترین ضعف‌ها در این مراکز به شمار می‌آید که در نهایت منجر به نارضایتی مراجعین از نحوه خدمات‌دهی اداری می‌شود.
یکی از کاربردی‌ترین راهکارهای مبتنی بر تکنولوژی، استفاده از کیسوک‌های نوبت‌دهی است چون کیوسک نوبت‌ دهی ادارات و سازمان‌ها به عنوان یک فناوری نوین می‌توانند، روند ارائه خدمات را به کلی متحول کنند.
در این راستا، دکتر بهروز دیور اعلام کرد: بهداشت و درمان صنعت نفت فارس تعداد کیوسک های نوبت دهی خود را با هزینه ای بالغ بر پنج میلیارد ریال، جهت استقرار در سه مرکز درمانی خود( پلی کلینیک مرکزی، درمانگاه شماره 2 و درمانگاه مرودشت) افزایش داد.
وی افزود: در حال حاضر تعداد 10 کیوسک نوبت دهی در سه درمانگاه بهداشت و درمان صنعت نفت فارس مستقر است.
رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس اضافه کرد: در آینده نزدیک مراجعان می توانند تنها با استفاده از کارت ملی خدمات سلامت محور را از واحدهای پذیرش و کیوسک های نوبت دهی دریافت نمایند.
دکتر دیور گفت: مراجعین می توانند با استفاده از کیوسک، در صورت وجود نوبت خالی، بدون زمان انتظار و روزانه نوبت پزشک خود را ثبت و خدمات درمانی دریافت نمایند.
وی اظهار داشت: با استفاده از کیوسک، مراجعین بدون نیاز به مراجعه به پذیرش، می توانند نوبت دریافت کرده و یا خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند. 
به گفته وی، این امکان باعث کاهش تعداد صف مراجعین در پذیرش شده و بهره وری واحد پذیرش را افزایش می دهد.

 

دستگاه های نوبت دهی/فارس

 

تعداد بازدید : ۶۰
کد خبر : ۱۸,۷۳۶

نظرات بینندگان