به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز، اولین میز خدمت حضوری در سال ۱۴۰۴ با حضور دکتر دهقان رئیس این بهداشت و درمان و جمعی از مدیران و مسئولین واحدهای مختلف از جمله بیمه گری و درمان غیرمستقیم، خدمات دندانپزشکی، خدمات دارویی، کلینیکهای تخصصی، حوزه های سلامت کار و سلامت خانواده، امور مالی و پشتیبانی و روابط عمومی و تکریم ارباب رجوع، برپا شد تا پاسخگوی مسائل، درخواستها، پیشنهادات و انتقادات مراجعهکنندگان باشند. هدف از این رویداد، شناسایی موانع احتمالی در روند ارائه خدمات و تلاش برای یافتن راهکارهای مؤثر در جهت ارتقاء کیفیت خدمات درمانی و بهداشتی است. در این میز خدمت، مراجعهکنندگان با حضور در محل لابی کلینیکهای تخصصی بیمارستان بزرگ نفت اهواز، مسائل و مشکلات خود در حوزههای مختلف بهداشتی و درمانی را مستقیماً با مسئولین مربوطه در میان گذاشتند. همچنین پیشنهادات و انتقادات ایشان نیز با دقت و اهتمام از سوی مدیران حاضر شنیده شد و برای بررسیهای بیشتر ثبت گردید. همچنین همزمان با میز خدمت حضوری ، پایگاه بهداشتی در محل لابی کلینیک های تخصصی برگزار شد که در آن غربالگری فشار خون و تست قند خون برای 100 نفر از مراجعین انجام شد که از این تعداد 10 مورد فشار خون بالا و 20 مورد قند خون بالاتر از نرمال شناسایی و ثبت گردید و کلیه موارد بلافاصله به کلینیکهای داخلی و تغذیه ارجاع شدند. به علاوه به کلیه مراجعینی که قند خون بالاتر از نرمال داشتند، در همان محل توسط پرستار کلنیک دیابت آموزشهای لازم داده شد . برگزاری میز خدمت حضوری و ارتباط مستقیم مردم و مسئولان، گامی مثبت و مؤثری در راستای شفافسازی، پاسخگویی مسئولانه و مشارکت فعال مدیران در حل مسائل مراجعین تلقی میشود. امید است با تداوم این برنامهها، شاهد ارتقاء روزافزون کیفیت خدمات در مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز باشیم.