نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۴:۵۱

اخبار

افتتاح بخش "آندوسکوپی و کولونوسکوپی" مرکز پزشکی درمانی شهدای نفت اصفهان

بخش آندوسکوپی و کولونوسکوپی مرکز پزشکی درمانی شهدای نفت در راستای خدمات‌رسانی به بیماران افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان، بخش آندوسکوپی و کولونوسکوپی مرکز پزشکی درمانی شهدای نفت با حضور دکتر شیرانی رئیس بهداشت و درمان منطقه، دکتر جوادی معاونت درمان، دکتر مجید مهسا فوق تخصص گوارش، بنی هاشمی رئیس آموزش و روابط عمومی و جمعی از مسئولین 26 دیماه افتتاح گردید.
 
دکتر حاج سلیمی در این مراسم افتتاح ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی این بخش اظهار داشت: امروز به یکی از اهداف مهم بهداشت و درمان که سهولت دسترسی به خدمات است رسیدیم و بسیار خوشحال هستم که با یک کار تیمی و پشتیبانی مسئولین سازمان و منطقه موفق شدیم سطح خدمات را ارتقاء داده و این بخش را با حضور شما همکاران با انجام دو مورد اندوسکوپی افتتاح کنیم.

وی افزود: امیدوارم با حمایت مدیران و روسای مربوط در آینده نزدیک بتوانیم به اهداف بلندی که برای خانواده بزرگ صنعت نفت در نظر گرفته شده است دست پیدا کنیم و خدمات متنوع و بیشتری برای پیشگیری از بیماری های خاص و بعضاً خطرناک را به بهترین شکل ممکن ارائه دهیم .

مهندس زعفران زاده مسئول تجهیزات پزشکی نیز در این مراسم بیان کرد: دستگاه " ویدئو آندوسکوپ مدل Q70"  مورد بهره برداری گرفته شده در این بخش از برند مطرح Olympus می باشد که شامل دو پروپ آندوسکوپ و یک پروپ کولونوسکوپی به همراه یک دستگاه منبع نوراست  و تصویر برداری ومشاهده تمامی قسمت های اندام گوارش به صورت تصاویر با کیفیت و رزولوشن HD را ممکن می سازد .وی گفت : همچنین در کنار آن یک نرم افزار گزارش گیری که کار ثبت و تهیه گزارش بیمار را به عهده دارد نیز وجود دارد.

ایشان ادامه داد : دستگاه فوق الذکر نسبت به نسل های گذشته خود از لامپ های led بهره مند می باشد و با ارتقاء سیستم لنزهای خود توانسته تصاویر با کیفیت HD تولید و در تشخیص بهتر پزشک کمک شایانی  نماید.

 زعفران زاده در پایان افزود: در این بخش سعی شده استاندارد های مورد نیاز در شست و شو ، مراحل گندزدایی وضد عفونی  رعایت گردد و پروپ ها نیز در بهترین وضعیت ممکن نگهداری شوند.


خبر
رسانه جدید
۳۰ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۰۹
تعداد بازدید : ۴,۴۰۵
کد خبر : ۱۴,۷۵۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید