نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۲۵

اخبار

آیین کلینگ زنی احداث بیمارستان جدید نفت در مسجد سلیمان

با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ، آیین کلنگ زنی پروژه احداث بیمارستان جدید نفت در مسجد سلیمان انجام شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت ، امروز 5 خرداد ماه سالروز آغاز عملیات حفاری اولین چاه نفت خاورمیانه در مسجد سلیمان و با گذشت قریب به یکصد سال از ساخت بیمارستان صنعت نفت در این شهر ، با حضور دکتر محسن خجسته مهر معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران ، دکتر سید مهدی هاشمی مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، حجت الاسلام سید احمدی نماینده ولی فقیه در شهرستان مسجد سلیمان، مهندس ورناصری نماینده مردم شریف مسجد سلیمان ، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کشوری و استانی کلنگ زنی پروژه احداث بیمارستان جدید نفت مسجد سلیمان انجام شد.

پروژه احداث این بیمارستان با اعتبار 176 میلیارد تومان و با زیر بنایی به مساحت 4000 هزار متر مربع ، با ظرفیت 32 تخت شامل بخش‌های داخلی ، جراحی ، اتاق عمل ، اورژانس ، زنان و زایمان ، رادیولوژی، آزمایشگاه آغاز به کار کرد.
دکتر سید مهدی هاشمی مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نیز در این مراسم با بیان این که احداث بیمارستان جدید در مسجد سلیمان در این روز تاریخی کمک به تحقق آرمان های شرکت ملی نفت ایران در حوزه مسئولیت های اجتماعی است گفت : حق مردم مسجد سلیمان است که بیمارستانی در شآن ایشان ساخته و تجهیز شود و دانشگاه علوم پزشکی ، سازمان تامین اجتماعی و شرکت ملی نفت ایران باید با تلاش همه جانبه دست به دست هم دهند تا مردم مسجدسلیمان از بهترین امکانات درمانی بهره مند شوند.
وی افزود : آغاز این پروژه با تغییر نگاه وزارت نفت به سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در دولت سیزدهم صورت گرفت. 
مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از اجرای این پروژه مطابق زمان‌بندی تعیین شده خبر داد و گفت : به یاری خداوند بیمارستان جدید مسجد سلیمان طی مدت 2 سال ساخته خواهد شد.
 دکتر فرحناز عزیزی دوست رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجد سلیمان نیز در ابتدای این مراسم ضمن تشکر از مدیران شرکت ملی نفت و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت گفت : آغاز پروژه احداث بیمارستان جدید صنعت نفت در مسجد سلیمان نور امید و روح تازه ای در جان مردم این شهرستان دمیده است. 
وی گفت: بیمارستان صنعت نفت مسجدسلیمان درسال 1303 شمسی بعنوان نخستین بیمارستان استاندارد ومجهز درخاورمیانه جهت ارائه خدمات بهداشتی درمانی به کلیه ساکنان شهرستان اعم از شاغلین صنعت نفت وساکنین بومی ، در زمره مسئولیت های اجتماعی از بدو تأسیس تاکنون خدمات شایانی ارائه نموده است.  ازهمان زمان این بیمارستان پایه های سازمانی را پی افکند که امروز پس از یک قرن ، همچنان استوار در گذر زمان ایستاده است.
عکس مسجد سلیمان  7
عکس مسجد سلیمان  5
عکس مسجد سلیمان  6
عکس مسجد سلیمان  3
عکس مسجد سلیمان  2
عکس مسجد سلیمان  4
عکس مسجد سلیمان  1
۶ خرداد ۱۴۰۲ ۰۸:۴۵
تعداد بازدید : ۴,۹۹۸
کد خبر : ۱۳,۱۱۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید