نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۲۱:۳۴
 

اخبار

فعالیت های مناطق سازمان در هفته جمعیت

همزمان با هفته ی ملی جمعیت، با توجه به ابلاغ سیاستهای کلی جمعیت توسط مقام معظم رهبری ، مناطق سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت براساس روزشمار هفته مذکور ،فعالیت های گسترده ای انجام دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ،برنامه‌های هفته جمعیت در جهت آشنایی بیشتر مردم و تصمیم‌گیران و تصمیم سازان با موضوعات مهم جوانی جمعیت تدوین و اجرا شد.جهت آشنایی بیشتر و معرفی بهتر به گوشه ای از این اقدامات در ذیل اشاره می شود :
  تهیه پمفلت های آموزشی درخصوص ناباروری جهت ارتقاء سطح آگاهی مراجعین

برگزاری کلاسهای آموزشی (جمعیت و ناباروری) در کلیه مراکز بهداشتی درمانی و آمفی تئاتر بیمارستانهای نفت برای شاغلین و مراجعین .

 برپایی غرفه جمعیت در باشگاه شماره 1 و 2 تهران و مرکز آبادان با همکاری تیم محترم روانشناسی ، جهت راهنمایی و پاسخگویی به سوالات مراجعین .

اجرای 13 مورد وبینار آموزشی مرتبط با موضوعیت جوانی جمعیت ترویج ازدواج ، آسیبهای تک فرزندی ، ناباروری و ... توسط پزشکان ، متخصصان حوزه روانشناسی و کارشناس ارشد مامایی ، جهت کلیه پرسنل زیرمجموعه بهداری نفت .

برپایی کلینیک های ویژه تخصصی با حضور متخصصین زنان و اورولوژی جهت بررسی علل ناباروری در بانوان و آقایان .

برگزاری 3 دوره کلاس آموزشی با عنوان صیانت از جمعیت برای مدیران و روسای HSE صنایع و امور بانوان و هم چنین تمامی شاغلین اعم از درمانی و غیردرمانی ، توسط رئیس مرکز تحقیقات ناباروری دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (خانم دکتر برومند)

اعطای جوایز به بانوان شاغل که در سال 1401 – 1400 اقدام به فرزندآوری کردنده اند (در برخی مناطق)


خبر هفته جمعیت  13
خبر هفته جمعیت  12
خبر هفته جمعیت  11
خبر هفته جمعیت  10
خبر هفته جمعیت  9
خبر هفته جمعیت  8
خبر هفته جمعیت  7
خبر هفته جمعیت  6
خبر هفته جمعیت  5
خبر هفته جمعیت  4
خبر هفته جمعیت  3
خبر هفته جمعیت  2

۱ خرداد ۱۴۰۲ ۱۶:۰۲
تعداد بازدید : ۴,۳۱۸
کد خبر : ۱۳,۰۸۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید