نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۳۳
 

اخبار

نشست هیئت‌های عالی فنی تخصصی مدیریت توسعه صنعت نفت

اولین جلسه هیئت عالی فنی- تخصصی گروه شغلی مدیریت درمان، پزشکی و پیراپزشکی روز دوشنبه 25 اردیبهشت ماه در مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، هدف از این جلسه آشنایی اعضای هیئت‌های عالی فنی - تخصصی با ساختار کلی مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت ، ساختار و ماموریت هییت های عالی فنی - تخصصی 21 گروه شغلی ، ساختار و ترکیب اعضای خبرگان گروه های شغلی ، ماموریت و وظایف خبرگان گروه های شغلی و معرفی گروه های شغلی و ... بود.

محسن حقیقی ‌مقدم مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت در این نشست درباره وظایف هیئت‌های عالی فنی و تخصصی مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت سخن گفت و ادامه داد :  این هیئت‌ها پشتیبان و حامی مدیران و استعدادهای مدیریتی هستند.

 عباس گوگردچیان، مشاور مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت نیز در این نشست به ابلاغیه‌های وزارت نفت به دلیل اهمیت موضوع هیئت‌های عالی فنی تخصصی پرداخت و سپس  روسا و اعضای هیئت های عالی فنی - تخصصی هر گروه شغلی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و رییس هیئت عالی فنی-تخصصی گروه درمان ، پزشکی و پیراپزشکی گفت : با هدف اثر بخشی و کارآیی بیشتر سازمان ها، تعالی مدیران باید در ارجحیت باشد .

وی ضمن ابراز امیدواری از افق مدیریت در صنعت نفت با توجه به نظام جامع توسعه مدیریت و تشکیل خانه مدیران صنعت نفت و باشگاه خبرگان گروه های فنی -تخصصی ،  آمادگی بهداشت و درمان صنعت نفت را در تمامی زمینه ها که موجب سرعت بخشیدن به اجرایی شدن نظام جامع مدیریت صنعت نفت را اعلام کرد.

دکتر بهرام دهقان رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در ادامه این نشست گفت : مناطق بهداشت و درمان صنعت نفت در جذب نخبگان برای ارائه خدمات با کیفیت به جمعیت تحت پوشش تمام تلاش خود را انجام میدهند اما برای ادامه مسیر ، برنامه های آموزشی برای تعالی مدیران بصورت جامع مورد نیاز می باشد  و امیدوارم با اجرای نظام جامع مدیریت صنعت نفت ارتقای کیفیت نیروهای جذب شده فراهم شود .

مهندس رضا تیرگر سرپرست مدیریت برنامه ریزی سازمان با اشاره به اینکه نظام جامع مدیریتی صنعت نفت بسیار کامل و فراگیر است ابراز امیداواری کرد :  با استقرار این نظام امکان شناسایی و جذب و پرورش نیروهای جوان کارآمد و نخبه در مناطق مختلف کشور در راستای عدالت اجتماعی فراهم شود .

دکتر سعید گران پی رییس بهداشت و درمان بوشهر ضمن تشکر از برگزاری این جلسه گفت : یکی از دغدغه های نیروها و کارکنان صنعت نفت  عدم تعدیل مدارک تحصیلی است که امیدوارم با تشکیل خانه مدیران و همفکری تمامی اعضا راه حلی برای این موضوع اندیشه شود تا موجب افزایش رضایت مندی کارکنان فراهم گردد.

دکتر رضا شهرامی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت تهران ، در ادامه نشست با اشاره به اهمیت مدیریت سازمانی گفت : مطالعات و پژوهش های جدید در حوزه مدیریت سازمانی نشان از پیچیدگی آن است ، رکن اصلی موفقیت یک سازمان مدیریت آن است که آمیخته به دانش و  خلاقیت است در نتیجه انتخاب مدیران و نوع سنجش و ارزیایی و توسعه و تعالی آنان اقدام حیاتی بشمار می رود.

وی اظهار داشت : با توجه به سنجش و ارزیابی مدیران از جوانب مختلف ، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با توجه به پتانسیل های موجود و حضور متخصصان سلامت روان می تواند در استقرار فرآیند این حوزه خدمات ارائه کند.

نشست هیئت‌های عالی فنی تخصصی مدیریت توسعه صنعت نفت  4
نشست هیئت‌های عالی فنی تخصصی مدیریت توسعه صنعت نفت  3
نشست هیئت‌های عالی فنی تخصصی مدیریت توسعه صنعت نفت  2
نشست هیئت‌های عالی فنی تخصصی مدیریت توسعه صنعت نفت  1

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۵:۳۰
تعداد بازدید : ۴,۹۴۰
کد خبر : ۱۳,۰۵۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید