نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۸:۳۶

اخبار

فرمانده جدید مرکز بسیج سازمان معرفی شد‌

فرمانده جدید مرکز بسیج سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، با حکم سردار حسن حسن زاده ، فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ منصوب شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، مرتضی شاه میرزایی فرمانده مرکز بسیج وزارت نفت ، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی ضمن تقدیر از زحمات و خدمات انجام شده در حوزه بسیج گفت : اگر در یک کلام بخواهیم ماموریت بسیج را تعریف کنیم باید بگوییم بسیج یعنی دفاع از دستاوردهای انقلاب و باید این روحیه در تمام مردم تقویت شود .

وی افزود : تا امروز ماموریت خدمت گذاری در بسیج سازمان در اختیار دکتر علی جزایری بوده و از امروز به بعد به عهده برادر بسیجی علی خیراللهی  است و انشالله دکتر جزایری در مکان و جایگاهی دیگر مشغول خدمت گزاری به این انقلاب خواهد بود .

فرمانده مرکز بسیج وزارت نفت تصریح کرد: در طول چند سال اخیر با وجود بحران هایی نظیر زلزله ، سیل، کرونا و … اقدامات ارزنده‌ای توسط همکاران بسیجی انجام گرفته و بسیج توانسته است که منشا برکات عظیمی در ارتباط با خدمت رسانی به مردم عزیز در کشور باشد.

شاه میرزایی ادامه داد : برای تسریع تفکر و روحیه بسیجی در تمامی بخش های سازمان نیازمند حمایت مدیرعامل و مدیران و روسا از برنامه ها و فعالیت های بسیج هستیم.

در ادامه این نشست مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با اشاره به عملکرد این مجموعه گفت :  تفکر بسیجی در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت هست و انشالله با حمایت های همه جانبه شاهد اقدامات موثری در این حوزه خواهیم بود.

دکتر سید مهدی هاشمی با تاکید بر اینکه در حوزه درمان بسیج وصف ناشدنی است ، بیان داشت : باید به رفتاری که انجام میدهیم دقت کنیم تا باعث خیر باشد، روحیه بسیجی و نگاه بسیجی در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت وجود دارد و باید دست در دست هم این روحیه را تقویت کنیم .

وی اظهار داشت : از آنجایی که عمل انسان نشان دهنده نیت اوست، کسانی که لباس مقدس بسیجی را به تن می کنند باید از هر لحاظ الگو باشند.

سید محمدرضا بنی هاشمی رییس هیات مدیره ضمن اعلام حمایت های همه جانبه از حوزه بسیج گفت : حمایت حوزه بسیج در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در کلام نیست و با توجه به نوع عملکرد و خدمات سازمان این روحیه کاملا در تمامی مدیران و روسا به وضوح دیده می شود و امیدواریم شاهد تقویت بسیج سازمان و گام های موثر در این حوزه باشیم.

وی به لزوم همراهی و همدلی در انجام کار‌ها و وظایف اشاره کرد و همگامی مدیریت و بسیج را از عوامل مهم در تسریع کار‌ها برشمرد که سبب می‌شود تا در شرایط سخت و دشوار هم بتوان با موفقیت مشکلات را پشت سر گذاشت.

دکتر محمد علی فلاح مهرجردی سرپرست مدیریت سلامت سازمان در این نشست ضمن تقدیر از زحمات دکتر جزایری در زمان تصدی فرمانده بسیج سازمان گفت : آنچه در دفاع از ارزش‌ها به انسان کمک می‌کند شناخت عرصه و بصیرت است،در جنگ نرمی که در آن هستیم با بصیرت می‌توانیم نقشه های دشمن را نقش بر آب کنیم.

وی افزود : این مسئولیت، امانتی در دستان ما است و باید در راه ادای دین تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا نزد خدای خود شرمنده نشویم.

دکتر سید علی جزایری در ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و هماهنگی تمامی مدیران و روسا در زمان تصدی فرماندهی بسیج سازمان گفت : واحد بسیج اداره نقش اصلی دارد و خوشبختانه در طی این مدت هر زمان که نیاز به حضور پزشکان و پرستاران بوده شاهد همدلی و همراهی بودیم ، باید از ظرفیت های بسیج در خدمت رسانی به مردم استفاده شود .

علی خیراللهی  فرمانده جدید بسیج سازمان نیز ضمن قدردانی از تلاش فرمانده های اسبق بسیج ، اظهار داشت : بسیج ، یکی از برکات انقلاب اسلامی است که هدف آن پاسداری از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی است .

فرمانده جدید بسیج سازمان افزود : توقعات بسیاری از بسیج است و این نشان دهنده اهمیت این حوزه است که امیدواریم با همکاری همگان وظایف بر دوش بسیج به خوبی انجام شود.

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۱:۱۸
تعداد بازدید : ۷,۰۳۷
کد خبر : ۱۳,۰۳۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید