نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۴۱

اخبار

ارائه خدمات روانشناسی در همایش یکروزه آبعلی

امور زنان و خانواده با همکاری شورای عالی تخصصی سلامت روان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در همایش یک روز خانوادگی کارکنان شرکت ملی نفت ایران در مجموعه آبعلی به ارائه خدمات مشاوره به خانواده ها پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، امور زنان شرکت ملی نفت در برنامه مشترکی با هماهنگی امور ورزش و مرکز خدمات مشاوره شرکت ملی نفت و با همکاری امور زنان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به مناسبت هفته جمعیت همایشی خانوادگی ویژه کارکنان  روز پنجشنبه 21 اردیبهشت در مجموعه فرهنگی ورزشی ، آموزشی باشگاه آبعلی برگزار کرد.

دکتر مریم جنابی مشاور مدیرعامل در امور زنان و خانواده ضمن تقدیر از برگزاری این همایش گفت : این  همایش با هدف تحکیم بنیان خانواده و  افزایش نشاط و شادی در بین اعضا خانواده با برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی برگزار شد و سازمان بهداشت و درمان صنعت متولی حوزه بخش روانشناسی آن بود که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.

وی افزود :  در این همایش یک روز با همکاری شورای عالی تخصصی سلامت روان سازمان ، علاوه بر توزیع پمفلت های آموزشی با موضوعات رازهای خانواده موفق ، خودمراقبتی در پیشگیری از فرسودگی در زناشویی ،تاثیر روابط سالم والدین و فرزندان در تحکیم خانواده و عوامل تضعیف کننده باروری در زنان و مردان و ... نمایشی با محوریت خانواده و سخنرانی دکتر سمیه سروش عضو شورای تخصصی سلامت روان و ارائه خدمات تخصصی مشاوره به خانواده ها در میز خدمت روانشناسی برگزار شد .

دکتر جنابی تصریح کرد : امور زنان و خانواده سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در نظر دارد در گرامیداشت هفته جمعیت و اهمیت حمایت از خانواده و قانون جوانی جمعیت و با توجه به استقبال از میز خدمت روانشناسی ، برنامه های متعددی با همکاری چهار شرکت اصلی نفت برگزار نماید.

 
همایش آبعلی 10

همایش آبعلی 16
همایش آبعلی 14

همایش آبعلی 25
همایش آبعلی 24
همایش آبعلی 11
همایش آبعلی 23
همایش آبعلی 22
همایش آبعلی 20
همایش آبعلی 19
همایش آبعلی 18
همایش آبعلی 13
همایش آبعلی 9
همایش آبعلی 8
همایش آبعلی 6
همایش آبعلی 5
همایش آبعلی 4
همایش آبعلی 3

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۰:۰۴
تعداد بازدید : ۵,۰۶۸
کد خبر : ۱۳,۰۲۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید