نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۰۱

اخبار

نشست سراسری شبکه مشاوران زنان و خانواده صنعت نفت

دومین روز از نشست سراسری شبکه مشاوران زنان و خانواده صنعت نفت، امروز سه شنبه ، 19 اردیبهشت‌ماه با حضور زینب قیصری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر نفت و دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، دکتر مریم جنابی مشاور مدیرعامل در امور بانوان و امیرحسین بانکی پور نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در محل سالن شهید بهشتی وزارت نفت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت  و درمان صنعت نفت ، در دومین روز  از این نشست دکتر کوروش هاشمی اصل رییس سلامت خانواده سازمان گزارشی از اقدامات این مجموعه ارائه کرد و گفت : خانواده یکی از رکن های اصلی در حوزه سلامت و بهداشت است و مشاورین زنان و خانواده بازوی کمکی در این حوزه برای ارتقا سطح سلامتی خانواده بخصوص مادران بشمار میروند.

وی با اشاره به اهمیت بسته های مراقبتی و غربالگری سازمان گفت : تیم سلامت خانواده متشکل از پزشک خانواده،پرستار خانواده،ماما،کارشناس سلامت روان ،کارشناس تغذیه، واحد سلامت دهان و دندان می باشد که خدماتی از جمله بسته های مراقبتی ویژه سن و جنس،ارزیابی ریسک فاکتورهای قلبی و عروقی، غربالگری و کنترل بیماری مزمن،غربالگری سرطان های شایع و .... ارائه می کنند.

دکتر هاشمی اصل اظهار داشت : بسته خدمتی سلامت مادر ، بسته خدمتی سلامت باروری ، معاینات دوره ایی و بسته خدمتی منوپوز از دیگر خدماتی بشمار میرود که توسط حوزه سلامت خانواده ارائه میشود و نکته قابل توجه این است که در طی دو سال گذشته در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با تشخیص به موقع در 4 مورد از مراجعین از پیشرفت سرطان زنان جلوگیری شد و این نکته قابل اهمیت می باشد.

گفتنی است در این نشست دو ویدیو از اقدامات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به نمایش گذاشته شد و در پایان دکتر کوروش هاشمی اصل رییس سلامت خانواده سازمان پاسخگو سوالات بانوان بودند.

نشست سراسری شبکه مشاوران زنان و خانواده صنعت نفت 12
نشست سراسری شبکه مشاوران زنان و خانواده صنعت نفت 11
نشست سراسری شبکه مشاوران زنان و خانواده صنعت نفت 10
نشست سراسری شبکه مشاوران زنان و خانواده صنعت نفت 9
نشست سراسری شبکه مشاوران زنان و خانواده صنعت نفت 7
نشست سراسری شبکه مشاوران زنان و خانواده صنعت نفت 6
نشست سراسری شبکه مشاوران زنان و خانواده صنعت نفت 5
نشست سراسری شبکه مشاوران زنان و خانواده صنعت نفت 4
نشست سراسری شبکه مشاوران زنان و خانواده صنعت نفت 1

بانوان
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۵:۱۳
تعداد بازدید : ۴,۷۱۱
کد خبر : ۱۳,۰۱۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید