نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۱۲

اخبار

جلسه تکریم ایثارگران اصفهان با حضور مدیر منابع انسانی برگرار شد

جانبازان و ایثارگران گرامی سرمایه های نمادین انقلاب اسلامی ایران و هر سازمانی می باشند و سازمان وظیفه دارد ازاین سرمایه های نمادین مراقبت کند.

      به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان مهندس علیرضا بیگدلی مدیر منابع انسانی سازمان روز گذشته با حضور در جلسه تکریم ایثارگران منطقه اصفهان از این عزیزان تقدیر کرد.

     در ابتدای این جلسه دکتر شیرانی رئیس بهداشت و درمان منطقه اصفهان ضمن خیر مقدم به منهدس بیگدلی جهت حضور در اصفهان و تبریک بمناسبت ولادت حضرت ابولفضل(ع) و روز جانباز به حضار گفت:از اینکه امروز در جمع ایثارگران می باشم خوشحال  هستم  و از برگزار کنندگان این جلسه تشکر میکنم. ایشان اضافه کرد : با توجه به اینکه از ابتدای اسفند در این سمت مشغول خدمت شدم امیدوارم در آینده برای تمامی کارکنان به ویژه ایثارگران معزز که مایه افتخار سازمان هستند خدمتگزار خوبی باشم.

     مهندس بیگدلی آذری نیز در این جلسه ضمن تبریک ایام شعبانیه به ویژه ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز ، به دکتر شیرانی بابت انتصاب در پست ریاست بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان تبریک و اظهار امیدواری کرد سازمان از وجود ایشان بهره مند گردد.

    ایشان با بیان اینکه هر سیستمی محتاج توسعه است و برای توسعه نیز ابزارهایی از جمله سرمایه  اقتصادی و سرمایه های انسانی لازم دارد افزود: سرمایه های اجتماعی پیش نیاز سرمایه های اقتصادی هستند و سرمایه های اجتماعی زیر بناهایی از جمله سرمایه های نمادین دارد .

    وی اضافه کرد:  شما جانبازان و ایثارگران گرامی سرمایه های نمادین انقلاب اسلامی و هر سازمانی هستید و همانگونه که شما عزیزان از خود مراقبت می کنید ، سازمان نیز وظیفه دارد از شما سرمایه های نمادین مراقبت کند. 

     در ادامه این جلسه خامسی پور رئیس ایثارگران اصفهان نیز گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه و سئوالاتی از طرف شرکت کنندگان از جمله رتبه های سازمانی ،احتساب سوابق کاری غیرشرکتی ، ادامه استخدام فرزندان رزمندگان و امکانات رفاهی مطرح که آقای بیگدلی با سعه صدر پاسخ گفتند. 

روز جانباز 13
روز جانباز 12
روز جانباز 11
روز جانباز 10
روز جانباز 9
روز جانباز 8
روز جانباز 7
روز جانباز 6
روز جانباز 5
روز جانباز 3
روز جانباز 2

روز جانباز 1
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ۱۱:۱۹
تعداد بازدید : ۲۹۵
کد خبر : ۱۲,۶۳۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید