نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۳۲
 

اخبار

نشست هم اندیشی بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور و مدیران عامل شرکت های گازی منطقه غرب

نشست هم اندیشی مدیر برنامه ریزی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور با حضور مدیران عامل شرکت های گاز منطقه غرب سه شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ در پلی کلینیک ۱۲ فروردین برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور:  در این نشست که با حضور مهندس رضا تیرگر سرپرست مدیریت برنامه ریزی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، دکتر جهانبخش کیانی ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور، دکتر رضا آقایانی رئیس دارو و درمان بهداشت ودرمان صنعت نفت غرب کشور ، دکتر علیرضا فارسیان رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان ،مهندس احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان ، دکتر محمد صادق محبی نظر مدیر عامل شرکت گاز استان همدان ، مهندس ناصر حسینی مدیر عامل گاز استان کرمانشاه،دکترمحمود کشاورز مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام و سید سعید موسوی مدیر منابع انسانی پالایش گاز ایلام بمنظور بررسی مسائل و مشکلات موجود برگزار گردید .در ابتدا دکتر جهانبخش کیانی ضمن خیر مقدم به مدعوین محترم  گزارشى از زحمات همکاران منطقه و خدمات صورت گرفته در ایام کرونا ارائه نمودند و موارد مشترک با شرکت هاى گاز استانى و پالایشگاه که نیازمند همفکرى بیشتر بود را نیز به اشتراک گذاشتند.

سپس مهندس تیرگر ضمن خوشامدگویی به همکاران در شرکت ملى گاز و ابراز رضایت و تشکر از برگزارى این جلسه با زحمات امور مجامع شرکت ملى گاز ایران، حضور در این جلسه را توفیقی دانستند که مى تواند منشاء خیر و برکت براى همکاران باشد.

مهندس تیرگر در ادامه گزارشى را از عملکرد سازمان در طول این سالها و میزان خدمات صورت گرفته صرفا در منظقه غرب کشور عنوان نمود و سپس به بررسى فرصت ها و تهدیدها و چالش هاى پیش رو پرداخت. 

لزوم ارائه خدمات باکیفیت، افزایش رضایتمندى، مشارکت بیشتر شرکت هاى تابعه خصوصا شرکت ملى گاز با سازمان بهداشت و درمان و بالعکس، ارتقاى سطح سلامت، تمرکز بیشتر بر روى موضوع بهداشت توسط شرکت هاى گاز استانى از طریق اموزش هاى موردنیاز و ترویج فرهنگ بهداشت و سلامت از جمله مواردى بود که مهندس تیرگر به ان پرداختند.

در ادامه جلسه نیز مدیران عامل شرکت هاى گاز استانى حاضر در جلسه و نمایندگان پالایشگاه نیز به ارایه مشکلات و موارد مدنظرشان پرداختند. از جمله قرارداد با مراکز خارج از سازمان در حوزه هاى دولتى، موضوع پرداخت هزینه هاى انجام شده، کم بودن قیمت تعرفه هاى خدمات و همچنین نحوه تسریع و تسهیل در ارتباط با بهداشت و درمان منطقه پرداختند.

در پایان مدیران و روساى حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث مطروحه پرداخته و مقرر شد همه اعضا تمامى تلاششان را در راستاى افزایش سطح رضایتمندى همکاران به کار بسته  و در جهت هم افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت هاى موجود، هماهنگى هاى بیشتر مابین سازمان بهداشت و درمان و شرکت هاى گازى غرب کشور صورت پذیرد. 

 

11

12
9

 

14
13
8
7   2

۷ اسفند ۱۴۰۱ ۰۸:۱۷
تعداد بازدید : ۲۱۸
کد خبر : ۱۲,۶۰۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید