نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۰۵
 

اخبار

برگزاری جلسه هم اندیشی و نحوه ارائه خدمات به کارکنان وخانواده خطوط لوله و مخابرات منطقه اصفهان

دیدار و گفتگو در مورد نحوه ارائه خدمات بهداشتی ودرمانی به کارکنان وخانواده خطوط لوله و مخابرات منطقه اصفهان به میزبانی این شرکت انجام گرفت.
     به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان، دوشنبه مورخ 21 آذر ماه خانم دکتر امامی به همراه رؤسای ستاد طب صنعتی ، خدمات پشتیبانی ، روابط عمومی ، امور پزشکیاری و سلامت کار مرکز منطقه اصفهان با حضور در دفتر مهندس سربازی مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه اصفهان با ایشان و سایر مسئولین این شرکت دیدار و در ارتباط با نحوه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به کارکنان خدوم و خانواده های آنان هم اندیشی و گفتگو کرد. 
      در این گفتگوی صمیمی ابتدا خانم دکتر امامی با اظهار خوشحالی از حضور در شرکت خطوط لوله و مخابرات اصفهان و اهمیت این شرکت در صنعت نفت گفت: خدمت به کارکنان به ویژه کارکنان اقماری باعث افتخار مجموعه بهداشت ودرمان است و نگاه سازمان ما به مناطق عملیاتی ، نگاه راهبردی است .
     نامبرده همچنین ضمن تشریح چالش های بهداشت و درمان منطقه اصفهان ؛ برنامه های پیشگیری و درمانی مراکز سلامت خانواده و سلامت کار را تشریح و از مدیریت خطوط لوله به دلیل حمایت های همه جانبه به ویژه پشتیبانی از پزشکیاران مراکز انتقال نفت مارون – اصفهان و مرکز سلامت کار منطقه تشکر کرد. 
    در ادامه این نشست که مسئولین دو مجموعه نیز حضور داشتند موضوعاتی مانند بازپرداخت هزینه های درمانی ، معاینات کارکنان پیمانکاری شاغل در مراکز انتقال نفت مارون اصفهان،نوبت دهی اینترنتی متخصصین، مرکز مشاوره صنعت نفت اصفهان، امکانات و تجهیزات مراکز پزشکیاری و مرکز سلامت کار منطقه ، محدودیت های شغلی صادره برای کارکنان، وضعیت آمبولانس های برخی مراکز انتقال نفت و سایر موارد گفتگو و تبادل نظر شد . 
شایان ذکر است در این جلسه گفتگو محور مهندس بگی معاون فنی ، مهندس محمدیان معاون مخابرات،مهندس گودرزی رئیس HSE ،تقیان رئیس امور اداری، بنی هاشمی رئیس خدمات و مدنی پور رئیس روابط عوممی از خطوط لوله و مخابرات حضور داشتند. 

 

خطوط لوله 3
خطوط لوله 2
خطوط لوله 1

 
۲۳ آذر ۱۴۰۱ ۱۱:۱۸
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان |
تعداد بازدید : ۳۲۲
کد خبر : ۱۲,۲۵۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید