نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۲۰

اخبار

سفر یک روزه مدیر برنامه ریزی سازمان به اصفهان

مهندس رضا تیرگر مدیر برنامه ریزی سازمان به همراه مهندس علیرضا فارسیان با سفر به اصفهان زیر ساخت های فناوری اطلاعات و روند اجرایی نرم افزار سینا را در این منطقه بررسی کردند.
     به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان، مدیر برنامه ریزی سازمان به اتفاق مهندس فارسیان روز سه شنبه مورخ 8آذرماه سال جاری با سفر به اصفهان از مراکز سلامت خانواده توحید ، مرکز شهدای نفت اصفهان و دروازه تهران بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات مربوط به نرم افزار  های سلامت محور از جمله نرم افزار سینا و همچنین زیر ساخت های سخت افزاری فناوری اطلاعات اصفهان را بررسی کردند.

 

     در این بازدید یک روزه خانم دکتر طبائیان رئیس سلامت خانواده منطقه اصفهان ضمن گزارشی از بهره برداری  و روند اجرایی نرم افزار سینا و چالش های استفاده از این نرم افزار در حوزه سلامت خانواده توضیحاتی ارائه داد.
 
     این دو مقام مسئول همچنین در جلسه ای با حضور مسئولین از جمله دکتر امامی رئیس بهداشت ودرمان، رحیم زاده رئیس خدمات پشتیبانی ، پناهپوری رئیس فناوری اطلاعات و زعفران زاده مسئول تجهیزات پزشکی منطقه اصفهان تصمیماتی اتخاذ گردید. از مهمترین تصمیماتی که در این جلسه اتخاذ شد می توان به امکان بهره برداری از زیرساخت های شرکت خطوط لوله و مخابرات جهت ارتباط با مراکز ،امکان سنجی مکان قرار گیری دیتا سنتر مرکزی  ، ارسال نسخه ای از شبکه مرکز هزار جریب و توحید برای سازمان و اجرای کامل نرم افزار سینا پس از تأیید حوزه دارویی سازمان ؛ می توان اشاره کرد.
 
     شایان ذکر است مهندس تیرگر در طی این سفر یک روزه در شب ولادت حضرت زینب (س) در جلسه تقدیر از پرستاران در اتاق کنفرانس مرکز هزار جریب در حضور مدیر شرکت گاز استان اصفهان حضور پیدا کرد و ضمن تبریک این عید سعید و روز پرستار به حضار گفت: امیدورارم حضور اینجانب در منطقه منشأ خیر باشد و خدای ناکرده باعث اتلاف وقت نگردد.

 

      ایشان کسوت پرستاری را از معدود شغلهایی برشمرد که واقعاً عاشق شغلشون هستند و این موضوع را در ایام کرونا و در خط مقدم مبارزه با این ویروس ثابت کردند و ادامه داد: هم اکنون نیز اگر از پرستاران سوال شود زمان به عقب برگردد مجدد چه شغلی را انتخاب می کنید ؛ اکثر آنها پاسخ می دهند شغل پرستاری را انتخاب خواهیم کرد.

 

 مدیر برنامه ریزی سازمان در این جلسه با اشاره به اینکه طی چهار ماه گذشته که در سازمان مشغول انجام وظیفه شده است به ده منطقه سفر کرده و دغدغه اصلی نیروی انسانی را بیشتر اصلاح ساختار و ارتقاء جایگاه سازمانی مشاهده کرده است توضیح داد: در صدد اصلاح ساختار و ارتقاء سازمانی نیروی انسانی هستیم و حتماً اقداماتی انجام خواهد گرفت. 

تیرگر 5
تیرگر 4
تیرگر 3
تیرگر 2روز پرستار 1401 4

 
۱۲ آذر ۱۴۰۱ ۰۹:۵۱
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان |
تعداد بازدید : ۴۱۵
کد خبر : ۱۲,۱۸۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید