نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۲۱

اخبار

گرامیداشت روز پرستار در بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) چهارشنبه 9 آذر، مراسم گرامیداشت مقام پرستار در پلی کلینیک 12 فروردین برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور: همزمان با میلاد حضرت زینب(س) مراسم گرامیداشت روز پرستار با حضور دکتر جهانبخش امینی  نماینده ویژه دکتر سید مهدی هاشمی مدیر عامل سازمان و دکتر جهانبخش کیانی ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت غرب  کشور و دکتر حسینی سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه  برگزار شد.

پس از تلاوت قرآن کریم ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان و مدعوین و تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) الگوی فداکاری و ایثار به کلیه پرستاران مرکز از زحمات تک تک پرستاران،  تقدیر و تشکر کردند.

 سپس دکتر حسینی سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه  ضمن عرض تبریک ولادت فرخنده حضرت زینب (س) و روز پرستار در خصوص ویژگی های خاص این مرکز و پرستاران آن صحبت نمودندو بیان کرد پرستاران  وظیفه سنگینی بر عهده دارید و از خداوند متعال برایتان اجر دنیوی و اخروی در ادامه این مسئولیت خطیر خواستارم.

در ادامه دکتر جهانبخش امینی مدیریت تدارکات کالا و تجهیزات پزشکی سازمان نیز  این ایام فرخنده را تبریک گفته و در خصوص حرفه پرستاری سخنانی ایراد فرمودند. 

در پایان مراسم از پرستاران با اهدای  لوح سپاس مدیر عامل سازمان ،شاخه گل و هدایایی به رسم یادبود  تقدیر گردید.

3

1
6
5
4
11
10
9
8`

۱۰ آذر ۱۴۰۱ ۱۵:۱۲
تعداد بازدید : ۲۷۵
کد خبر : ۱۲,۱۶۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید