نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۱۰

اخبار

برگزاری نشست هم اندیشی های مشترک امور زنان و خانواده سازمان با امور زنان شرکت ملی نفت

جلسه هم اندیشی با شرکت مشاور امور زنان سازمان با مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت در امور زنان و خانواده با محوریت اصل 65 قانون جوانی جمعیت و خانواده در سالن جلسات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در پانزدهم آبان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت، این نشست به میزبانی مشاور امور بانوان با حضور جمعی از مدیران و روسای سازمان و مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت در امور زنان برگزار شد ، چالش ها و مشکلات و راهکارها و پیشنهاداتی با موضوع ماده 65 قانون جوانی جمعیت و خانواده مطرح شد. مهندس گودرزی مشاور مدیر عامل شرکت ملی نفت در امور زنان در شروع جلسه توضیحاتی در مورد قانون جوانی جمعیت و خانواده و درخواست پیشنهادات و راهکار در این زمینه ارائه کرد.

در این جلسه مباحثی در مورد جوانی و افزایش جمعیت و فرزندآوری در خصوص آقایان و بانوان کل صنعت نفت مطرح و پیشنهاداتی از جمله : راه اندازی کلینیک فوق تخصصی ناباروری سطح 2، افزایش مرخصی های زایمان، افزایش استعلاجی در دوران بارداری، افزایش زایمان های طبیعی، انجام معاینات دوره ای بانوان و فرزندان به طور مداوم، ایجاد امنیت شغلی در پرسنل جوان، برگزاری دوره های آموزشی در زمینه ازدواج و فرزندآوری ارائه شد.در ادامه نشست و گفتگو مهندس گودرزی بر نگاه ویژه به همکاران قراردادی و پیمانکاری در کنار همکاران رسمی در قوانین شرکت نفت تاکید کرد.


جلسه بانوان  4
جلسه بانوان  3
جلسه بانوان  2
جلسه بانوان  1
۱۶ آبان ۱۴۰۱ ۱۳:۱۲
تعداد بازدید : ۷,۹۸۶
کد خبر : ۱۲,۰۱۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید