نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۲۳

اخبار

برگزاری نشست و هم اندیشی های مشترک نتیجه جلسه مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده با رییس مرکز امور بانوان و خانواده دانشگاه تهران

جلسه هم اندیشی دکتر مریم جنابی مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده و دکتر طاهره جعفری عضو هیات مدیره سازمان با دکتر فاطمه یزدیان رییس مرکز امور بانوان و خانواده دانشگاه تهران در ساختمان مرکز مطالعات و تحقیقات زنان و خانواده امروز 7 آبانماه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت ، در این نشست در خصوص همکاری فی مابین سازمان و مرکز مطالعات و تحقیقات زنان و خانواده دانشگاه تهران و استفاده از تجربیات دو طرف در حوزه زنان و خانواده  مواردی مطرح شد .

دکتر طاهره جعفری عضو هیات مدیره سازمان در خصوص عملکرد سازمان در حوزه زنان و خانواده گزارشی ارائه کرد و بر اقدامات مداخله ای در سیاست ارتقا سلامت خانواده تاکید داشت .

وی با اشاره به اینکه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت سیاست گذار حوزه درمان کارکنان صنعت نفت است ؛ گفت : در جهت ارتقا سطح سلامت جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه شده در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از پیشگیری تا درمان تبیین شده است.
                                                    
در ادامه دکتر مریم جنابی مشاور مدیرعامل در امور بانوان هم در خصوص روند عملکرد این حوزه براساس دستورالعمل قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مطالبی را بیان کرد و خواستار برگزاری نشست و هم اندیشی های مشترک در حوزه توسعه اجتماعی و فردی و اشتغال پذیری بانوان و دوره فرزند پروری با هدف افزایش آگاهی و ارتقا توانمندی مشاورین بانوان  شد.

دکتر فاطمه یزدیان رییس مرکز امور بانوان و خانواده دانشگاه تهران که میزبانی این جلسه را برعهده داشت ، بازوی علمی دانشگاه را پشتیبان این حوزه معرفی و ابراز امیدواری کرد که با امضای تفاهم نامه با سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، بسترهای خدمت رسانی ، آموزش و  تشکیل کارگروه های مناسب  در حوزه بانوان و خانواده فراهم شود.


دکتر جنابی  3
دکتر جنابی  1
۷ آبان ۱۴۰۱ ۱۶:۰۴
تعداد بازدید : ۷,۶۸۱
کد خبر : ۱۱,۹۷۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید