نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۴۱
 

اخبار

انتظار 9 ساله به پایان رسید / موضوع کارانه پزشکان به نتیجه رسید

امروز چهارشنبه 30 شهریورماه در جلسه شورای اداری – استخدامی وزارت نفت 4 موضوع در حوزه بهداشت و درمان صنعت نفت مطرح شد که پیامدهای آن برای این سازمان بسیار سرنوشت ساز و مهم خواهد بود.

دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با اعلام این خبر گفت : با توجه به نگاه مثبت و تعالی بخش مقام عالی وزارت نفت و تسری این دیدگاه در بین معاونت های وزارت نفت در حوزه سلامت کارکنان و بازنشستگان صنعت نفت و توجه ویژه به جمعیت پیرامونی در حوزه مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت ، خوشبختانه موضوعات مطرح شده در شورای اداری – استخدامی پس از ارائه گزارش های لازم به تصویب رسید.

دکتر هاشمی ضمن قدردانی از مساعدت و پشتیبانی اعضای حاضر در جلسه شورای اداری- استخدامی ، معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ،  مدیران عامل 4 شرکت اصلی وزارت نفت و نماینده سازمان امور اداری – استخدامی کشور گفت : اهتمام بهداشت و درمان صنعت نفت ارائه خدمات شایسته با حداکثر کارایی و بهره وری به جمعیت تحت پوشش است، این سازمان وظیفه خود میداند تامین‌کننده سلامت کارکنان، بازنشستگان صنعت نفت و خانواده آنها باشد.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تصریح کرد : موضوعات در خصوص کارانه پزشکان یکی از تصمیمات مورد موافقت قرار گرفته امروز در شورا بود تا انشالله همکاران پزشک رسمی سازمان با انگیزه کافی در مراکز درمانی خدمت رسانی کنند.

مدیرعامل سازمان خاطر نشان کرد : موضوع کارانه پزشکان در حدود 9 سال گذشته بلاتکلیف بوده و خوشبختانه پس از پیگیری های مکرر و جلسات مستمر در حوزه وزارت نفت و وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به نتیجه رسید و امیدواریم شاهد افزایش رضایت مندی کارکنان در صنعت نفت باشیم.

وی با اشاره به گزارش آثار کارایی این طرح تا 6 ماه آینده به مقام عالی وزارت نفت و شورا مربوطه گفت : در خصوص شیوه پرداخت حق بیماری های مُسری به کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت در ایام کرونا ، مصوبه پرداخت حسب دستورالعمل ارائه شده به تصویب رسید.

در ادامه دکتر هاشمی خبر از موافقت افزایش کمک هزینه پیوند اعضا داد و افزود : در خصوص  ارائه خدمات دندانپزشکی در طرح توسعه خدمات در دسترس کارکنان ، مجوز انعقاد قرارداد و اجرای دستورالعمل ها نیز صادر گردید.



۳۰ شهریور ۱۴۰۱ ۱۸:۲۵
تعداد بازدید : ۸,۶۰۵
کد خبر : ۱۱,۸۰۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید