نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۳۷

اخبار

گرامیداشت مقام پرستاری در اهواز با حضور مدیرعامل

دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل سازمان بمناسبت میلاد حضرت زینب کبری (س ) و روز پرستار در سفری به اهواز ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان بزرگ صنعت نفت اهواز از پرستاران و کادر درمان این مرکز تقدیر کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، پنجشنبه 18 آذرماه امسال ، دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل ، دکتر سید محمدرضا موالی زاده مدیریت عملیات ، دکتر مریم جنابی سرپرست امور دارویی و سیده فاطمه اولیایی رییس روابط عمومی سازمان  بهداشت و درمان صنعت نفت  با سفر به اهواز و و با همراهی دکتر بهرام دهقان رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و جمعی از  مدیران و روسا منطقه ضمن  اهدا گل از کادر پرستاری و درمان بیمارستان بزرگ نفت اهواز تقدیر بعمل آورند.

سپس جلسه ایی با حضور مدیران و روسا شرکت های نفتی منطقه در جهت بررسی چالش ها و مشکلات ، تشریح نقاط ضعف و قدرت عملکرد و رفع موانع  و بهبود کیفیت خدمات برگزار شد.

دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل سازمان ضمن تبریک میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار از خدمات این قشر زحمت کش تقدیر کرد و گفت : در این دوسال بعد از پاندمی بیماری کرونا  شاهد از خودگذشتگی و ایثار تیم سلامت بخصوص کادر پرستاری بوده ایم که جای تقدیر و تشکر دارد و تمام تلاش ما این بوده که بتوانیم شرایطی گوشه ایی از زحمات این عزیزان را جبران نماییم.

مدیرعامل سازمان  از همکاری و همراهی شرکت های نفتی منطقه در خصوص رعایت  پروتکل های بهداشتی و همراهی در  پوشش  واکسیناسیون کارکنان نفتی و خانواده هایشان تقدیر کرد و گفت : خوشبختانه باهدف قطع زنجیره انتشار کرونا، حفظ سلامت کارکنان و متعاقب آن پایداری تولید نفت و گاز، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح صنعت نفت و واکسیناسیون کارکنان انجام شد که خوشبختانه روز به روز  شاهد کاهش روند مراجعات بیماران کرونایی در مراکز درمانی سازمان هستیم.

در ادامه دکتر بهرام دهقان رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز نقش پرستاران را در مدیریت بیماری کووید 19 بی بدلیل دانست و گفت : در هیچ یک از شرایط پرستاران  به اجباری وارد بخش کرونا نشدند و همه با اصرار شخص برای  خدمت رسانی بوده که برگ زرینی در تاریخه سابقه خدماتشان است.

وی  افزود :  بیمارستان صنعت نفت اهواز بعد از بیمارستان رازی بالاترین میزان مراجعات در بخش بستری و سرپایی کووید 19 را داشته و خوشبختانه خدمات با کیفیت ارائه شده است که البته با مساعدت های مدیرعامل سازمان و بروز رسانی تجهیزات وامکانات این مهم انجام شد و خوشبختانه در حال حاضر فقط یک بخش برای کووید 19 اختصاص یافته و میتوانیم بگوییم پیک های متعدد را پشت سر گذاشتیم.

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز تصریح کرد : تجهیزات آزمایشگاهی  کاملا  تجدید و نو شدند و  مجوز نصب سی تی اسکن 16 اسلایس در حال نهایی شدن است، همچنین دو دستگاه اکو کاردیوگرافی مبله،  دو دستگاه سونوگرافی مبله و دو دستگاه اکو و سونو پروتابل در اختیار بیمارستان قرار گرفته است.

دکتر دهقان خاطر نشان کرد: کادر درمان در کنار سختی ها و مشقت ها در پاندمی کرونا درس های بزرگی را هم فرا گرفتند که مهمترین آن مدیریت بحران با ایثار و از خودگذشتگی است و امیدواریم به زودی جشن پایان همه گیری کرونا را در سطح کشور برگزار نماییم.


خبر اهواز 7
خبر اهواز 6
خبر اهواز 5
خبر اهواز 4
خبر اهواز 3
خبر اهواز 2
خبر اهواز 1
۱۹ آذر ۱۴۰۰ ۰۰:۱۹
تعداد بازدید : ۹,۵۷۶
کد خبر : ۱۰,۰۹۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید