نسخه قدیم حمایت از کالای ایرانی

امروز جمعه ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ۱۸:۵۱

اخبار

پذیرش روزانه 600 بیمار در پلی کلینیک تخصصی بیمارستان توحید جم

پلی کلینیک تخصصی بیمارستان توحید جم با حضور پزشکان متخصص در 14 رشته تخصصی روزانه بصورت میانگین 600 بیمار را پذیرش میکنند.
   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر؛سهراب رزمجویی مسئول پلی کلینیک بیمارستان توحید جم با اشاره عدم حضور بخش خصوصی و پزشک متخصص در سطح شهرستان جم گفت: با توجه به عدم فعالیت پزشکان در بخش خصوصی  در سطح شهرستان و همچنین حضور تمام وقت پزشکان در بیمارستان توحید،میزان مراجعه به پلی کلینک تخصصی بسیار بالاست .

وی افزود : این مرکز علاوه بر کارکنان و خانواده صنعت نفت،به ساکنین بومی شهرستان و مناطق اطراف نیز خدمات رسانی می کنند و حتی در روزهای تعطیل پلی کلینیک تخصصی دایر و به بیماران خدمات ارائه می کند.

مسئول پلی کلینیک بیمارستان توحید جم اظهار داشت : با توجه به حجم بالای مراجعین ، به کارگیری سیستم های نوین نوبت دهی (نوبت دهی تلفنی ،نوبت دهی اینترنتی )در دستور کار قرار دارد که باعث افزایش  روند پذیرش مراجعین شد.

رزمجویی  در ادامه خاطر نشان کرد : ارائه خدمات با رضایتمندی تمام مراجعین امکان پذیر نیست و  بایستی در نظر داشت که به کارگیری هر گونه سیستم پذیرش به معنای امکان پذیرش همزمان همه مراجعین نمی باشد و بیماران در نوبت های خالی پذیرش می شوند، مگر اینکه بیمار دارای مشکل حاد و اورژانسی باشد، که در این صورت با مراجعه به بخش اورژانس و نظر پزشک معالج اورژانس مبنی بر شرایط اورژانسی ،خارج از نوبت پذیرش می شود.
 
ارائه خدمات 48 پزشک در 14 رشته تخصصی

آذر محمد نژاد مسئول پذیرش پلی کلینک تخصصی بیمارستان توحید جم با اشاره به اهمیت پلی کلینیک در منطقه و حضور پزشکان متخصص بیان کرد :در حال حاضر 48 پزشک متخصص در رشته های داخلی ،اطفال،ارتوپدی ،زنان ،گوش و حلق و بینی ،پوست،قلب،چشم ،روانپزشکی،سونوگرافی ،بیهوشی،طب کار ،طب اورژانس و جراحی عمومی به همراه واحدهای سونوگرافی و اپتومتری و تست ورزش و اکوکاردیوگرافی،و اندوسکوپی وبرونکوسکوپی در این کلینیک فعال هستند.

وی تصریح کرد: پذیرش به 3 قسمت  واحد نوبت دهی، پذیرش بیمار و واحد تکریم ارباب رجوع تقسیم شده و با حضور 9 نفر پرسنل (در 2 شیفت صبح و عصر) نوبت دهی حضوری ، تلفنی و پذیرش مراجعین را انجام می دهند.

مسئول پذیرش پلی کلینک تخصصی بیمارستان توحید جم به کمبود پرسنل در بخش نوبتی اشاره و افزود:با توجه به مراجعه روزانه 600 نفر و همچنین انجام نوبت دهی تلفنی برای روزهای هفته، کمبود پرسنل بخش پذیرش باعث تعلل در روند پاسخگویی است و  این امر  رضایت مراجعین را کاهش میدهد.

خانم محمد نژاد در رابطه با میزان رضایتمندی مراجعین نیز خاطر نشان کرد : طبق نظرسنجی هایی که به بطور مستمر توسط واحد تکریم ارباب رجوع انجام می شود،خوشبختانه رضایتمندی مراجعین بخش پلی کلینیک تخصصی در 6 ماهه اول سال 95 برابر با 93 درصد می باشد که نسبت به سال قبل 5 درصد افزایش داشته است
۱۶ آذر ۱۳۹۵ ۱۲:۰۵
تعداد بازدید : ۱,۱۹۱
کد خبر : ۱۱۶

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید