نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۰۶

اخبار

نشست رئیس و مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی ولرستان با مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند

نشست مشترک مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند با رئیس و مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی ولرستان به میزبانی پالایشگاه در بیست و چهارم آبان ماه انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی ولرستان؛ نشست رئیس و مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی ولرستان در بیست و چهارم آبان ماه بامدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) به میزبانی پالایشگاه انجام شد . در ابتدای جلسه آقای مهندس رجبی ،مدیرعامل پالایشگاه امام خمینی (ره) پس از خوش آمدگویی ، از تلاشها و خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه در دوران کرونا بالاخص در عملیات تعمیرات اساسی مهرماه سالجاری تقدیر و تشکر نموند . ایشان فعالیت ۱۵۰۰ نفر نیروی ویژه اورهال با گذراندن دوره‌های آموزشی HSE به خصوص راههای جلوگیری و مقابله با گسترش ویروس کرونا که همه مراحل با تاکید بر رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و نظارت مستمر کارشناسان مربوطه و ارائه لوازم حفاظت فردی در برابر بیماری کووید ۱۹ به صورت روزانه انجام شد را با همکاری بهداشت و درمان صنعت نفت میسر دانستند.
  دکتر رحیم معصومی ضمن تبریک انتصاب مهندس رجبی بعنوان مدیرعامل جدید پالایشگاه، به نحوه ارائه خدمات درمانی در مراکز سلامت کار و درمانگاههای منطقه پرداخته و تلاشهای مضاعفی که علی الخصوص در دوران پاندمی کلیه همکاران بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه داشته اند و همینطور  اتمام برنامه واکسیناسیون کامل تمامی کارکنان شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند اعم از رسمی ، قرارداد مستقیم و پیمانی را در سایه همکاری فی مابین دو مجموعه دانستند .در ادامه همچنین بسیاری از موضوعات مطروحه از جمله اورژانس سوختگی ، گسترش و اصلاح ساختمان سلامت کار و ... مطرح و تصمیماتی اخذ شد.در آخر جلسه نیز پیشنهاداتی از جانب دکتر داوودی متخصص طب کار منطقه جهت بهبود خدمات درمانی و طب کار ارائه گردید .

 

پ3
پ2
پ1

۲۶ آبان ۱۴۰۰ ۱۲:۰۶
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی ولرستان |
تعداد بازدید : ۳۹۲
کد خبر : ۹,۹۹۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید