نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۳۱

اخبار

به مناسبت هفته دیابت در بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی ولرستان فراخوان ویژه ای برگزار شد.

همزمان با هفته جهانی دیابت در بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی ولرستان ،فراخوان بالای یکصد نفر از بیماران دیابتی دارای اولویت توسط واحد پرستار خانواده پلی کلینیک تخصصی اراک انجام شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی ولرستان ؛همزمان با هفته جهانی دیابت فراخوان یکصد نفر از بیماران دیابتی دارای اولویت توسط همکاران پرستار خانواده در پلی کلینیک تخصصی اراک انجام شد. این امر با زمان بندی مناسب و با رعایت و درنظر گرفتن فاصله اجتماعی و پروتکلهای بهداشتی با همکاری واحدهای پزشک خانواده، پرستار خانواده، آزمایشگاه، تغذیه ،طب صنعتی جهت این بیماران خاص انجام شد ،همچنین با مساعدت واحد داروخانه مشاوره دارویی از نظر نحوه و عوارض مصرف داروها به این بیماران ارائه شد.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی میانگین شیوع دیابت در استان نه و چهار دهم درصد است که با پیگیریهای بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه این آمار در جامعه تحت پوشش کمتر از هشت درصد میباشد .دیابت از جمله بیماریهایی است که در کشور همچنان روبه افزایش است و در کنار روشهای درمانی با خودمراقبتی می‌توان جلوی ابتلا یا شدت آن را گرفت.

دیابت 05
دیابت 04
دیابت 03
دیابت 02
دیابت 01

۲۵ آبان ۱۴۰۰ ۱۰:۴۷
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی ولرستان |
تعداد بازدید : ۳۷۱
کد خبر : ۹,۹۹۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید