نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۲۲:۴۳
 

اخبار

بزرگداشت روز جهانی اتاق عمل در بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری

همزمان با فرارسیدن 23 آبان ماه مصادف با 14 نوامبر و روز جهانی اتاق عمل، رئیس بهداشت و درمان و جمعی از مسئولین با حضور در اتاق عمل از خدمات کارکنان اتاق عمل قدردانی کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ، دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان ،دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان ،رضا نوروزی رئیس خدمات پشتیبانی و فاطمه منصوری رئیس خدمات پرستاری با حضور در اتاق عمل، از زحمات ارزنده تلاشگران این عرصه از سلامت تشکر نمودند.
دکتر رضا آموزش ضمن تبریک این روز به پرسنل این بخش، اتاق عمل را یکی از نقاط قوت بیمارستان اعلام کرد. وی گفت: فعالیت های تکنولوژیست های جراحی تسهیل کننده و تسریع کننده کار جراحان است، بنابراین از ارزش بسیار زیادی برخوردارند چرا که بخشی از کار تیم جراحی در اتاق عمل را بر عهده دارند.

سپس دکتر کبری احمدی ، روز جهانی اتاق عمل را به کارکنان این واحد تبریک گفت و بیان نمود: همکاران اتاق عمل یک تیم هستند که به صورت یک کار گروهی در بخش درمان فعالیت می کنند که خود نشان دهنده همگرایی و تعامل ارزنده بین کارکنان این بخش است که تمام توان خود را در جهت بهبود وضعبت بیمار علی الخصوص از زمان  شیوع کرونا به کار گرفته و می گیرند.

در پایان با اهدایی پکیچ های غذای سالم از همکاران اتاق عمل تشکر و قدردانی گردید

1

36
3
2

689

۲۴ آبان ۱۴۰۰ ۰۷:۳۲
تعداد بازدید : ۵۰۲
کد خبر : ۹,۹۹۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید