نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۴۰

اخبار

گرامیداشت روز جهانی رادیولوژی در بهداشت و درمان آغاجاری

همزمان با هشتم نوامبر روز جهانی رادیولوژی (اشعه ایکس)، از همکاران واحد رادیولوژی تقدیر به عمل آمد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری؛ دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان ، رضا نوروزی رئیس خدمات پشتیبانی ، دکتر کبرا احمدی رئیس بیمارستان و جمعی دیگر از مسئولین این مرکز با حضور در بخش رادیولوژی از کارکنان این بخش تقدیر به عمل آوردند.
رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن تبریک روز رادیولوژی و قدردانی از تلاش ها و زحمات کارکنان این بخش بیان نمود: روز رادیولوژی فرصت مغتنمی است برای قدردانی از اعضای جامعه رادیولوژی که هم در حوزه تشخیص و هم در حوزه درمان، علم و تجربه آنان حلقه وصل زنجیره ارایه خدمت به بیماران است.
 دکتر رضا آموزش بیان کرد : در این روزهای سخت که سفیدپوشان عرصه سلامت شبانه روز برای مبارزه با ویروس کرونا تلاش می کنند، بیش از هر زمان قدردان تلاش همکاران رادیولوژی هستیم که از روزهای نخست شیوع بیماری کرونا آگاهانه و بی منت وارد این میدان شده و با جان فشانی و مسوولیت پذیری مثال زدنی از ارایه هیچ خدمتی دریغ نکردند و به مبارزه با ویروس کرونا پرداختند.
وی همچنین بر ارتقای کیفیت در ارائه خدمات سلامت تاکید نمود: در آینده نزدیک دستگاه سی تی اسکن در این واحد شروع به کار خواهد کرد که خود باعث ارتقا کیفیت خدمات سلامت می شود.
رئیس خدمات پشتیبانی نیز طی سخنانی ضمن تبریک روز رادیولوژی و قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی کارکنان این بخش بخصوص از زمان شیوع کرونا گفت: بخش رادیولوژی یکی از بخش های خاص بیمارستان است و با توجه به نوع کار و ویژگی های اشعه، دقت و ظرافت خاصی لازم دارد .
رضا نوروزی پیشنهادات و درخواست های کارکنان این واحد را قابل پیگیری دانست و نسبت به حل مشکلات آنان قول مساعد داد .
در ادامه دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان شهید ایرانپور نفت امیدیه گفت: در این روزهای پر تب و تاب که فعالان حوزه پرتونگاری همپای سایر مدافعان سلامت در یک قدمی ویروس کرونا برای تشخیص این بیماری و نجات هر چه سریع تَر بیماران کرونایی مجدانه می کوشند، دست آنان را به گرمی می فشاریم و از تلاش های خالصانه و همت بلند آنان قدردانی می کنیم.

 

1

4
3
2

 
۱۷ آبان ۱۴۰۰ ۱۸:۰۲
بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری |
تعداد بازدید : ۶۴۷
کد خبر : ۹,۹۶۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید