نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۹:۱۹
 

اخبار

گفتگو با مسئول رادیولوژِی بمناسبت روز جهانی این رشته

در هفت ماه نخست سال جاری حدود 15هزار خدمات رادیولوژی و سونوگرافی به بیماران ارائه شده است.

از ابتدای سال تا پایان مهر ماه سال جاری واحدهای رادیولوژی اصفهان 8600 نفر مراجعه کننده داشته اند و حدود 15 هزارخدمت شامل رادیوگرافی، سونوگرافی وماموگرافی ارائه کرده اند.
    اجاقی مسئول رادیولوژی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان بمناسبت 17 آبان ماه روز جهانی رادیولوژی در گفتگویی با واحد روابط عمومی اظهار داشت : در دو پلی کلینیک تخصصی توحید و شاهین شهر  واحدهای رادیولوژی فعال می باشند و از ابتدای سال تا پایان مهر ماه 8600 نفر مراجعه کننده داشته اند و حدود 15 هزارخدمت شامل رادیوگرافی، سونوگرافی وماموگرافی دریافت کرده اند. 

 

    نامبرده ضمن تشکر از زحمات همکاران خود در خصوص نیروی انسانی شاغل گفت: دو متخصص و ده کارشناس در این دو واحد انجام وظیفه می کنند و تلاش می کنیم در این شرایط ویژه کرونایی خدمات در داخل مجموعه ارائه گردد اما به ندرت به دلیل برخی موارد از جمله اورژانس ناچار به ارائه معرفینامه به خارج از سیستم می شویم. با این وجود ساعت کار متخصصین را بیشتر کرده تا مدت زمان نوبت ها را به روز یا کاهش دهیم.

 

    این مسئول محترم ادامه داد: کماکان سیستم پکس توحید فعال می باشد و به جز موارد خاص هیچ گونه فیلمی چاپ نمی گردد ، لذا  پیگیر راه اندازی این سیستم برای مرکز شاهین شهر هستیم تا ضمن صرفه جویی در هزینه فیلم ، پزشکان مرکز به گرافی ها دسترسی داشته باشند.

 

    اجاقی با یادآوری این نکته که تمامی پروتکل های بهداشتی در کنار اقدامات تشخیصی و درمانی در بخش های رادیولوژی دو مرکز به شدت رعایت می شودبیان کرد: در تمام مراحل از لوازم یکبار مصرف مانند روتختی و کاور پروپ سونوگرافی برای هر بیمار استفاده می شود و تمامی اتاق های واحد در پایان هر شیفت ضد عفونی می شوند. وی ادامه داد اتاق سونوگرافی را به طبقه 3 توحید منتقل تا با فضای مناسب به مراجعین خدمات ارائه نماید و در سالن های انتظار نیز فاصله گذاری برای مراجعین در نظر گرفته شده و با نوبت دهی کنترل شده از ازدحام افراد جلوگیری  گردد. 

 

    ایشان در پایان ضمن تبریک روز جهانی رادیولوژی به همکاران خود برای آنها از خداوند متعال آرزوی سلامتی و تندرستی نمود و اظهار امیدواری کرد که هر چه زودتر بیماری کووید 19 از جهان رخت بربسته و بیماران مبتلا نیز شفا پیدا نمایند. 

 

اجاقی
۱۷ آبان ۱۴۰۰ ۰۸:۴۹
تعداد بازدید : ۱,۴۱۷
کد خبر : ۹,۹۶۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید