نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۳۰

اخبار

از طریق ویدئو کنفرانس صورت پذیرفت:

برگزاری جلسه شورای پزشکی منطقه هرمزگان با شورای عالی پزشکی تهران

در شرایط مواجهه با بحران کووید 19، نشست مشترک شورای پزشکی منطقه هرمزگان و شورای عالی پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت در سال 1400 از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، به نقل از روابط عمومی منطقه هرمزگان، در این شورا، که با توجه به شرایط خاص همه گیری بیماری کووید 19 به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور اعضای شورای عالی پزشکی در تهران و اعضای شورای پزشکی منطقه هرمزگان در مرکز درمانی امام رضا برگزار شد، 10 مورد پرونده پزشکی مورد بررسی قرار گرفت.


در این نشست، دکتر معین اکبر حیدری؛ سرپرست مرکز درمانی امام رضا به نیابت از دکتر محمد حسین کرباسچی؛ معاون بهداشتی-درمانی منطقه هرمزگان، موارد را به شورا ارائه کرد، همچنین شهربانو محبی؛ دبیر شورای پزشکی و مهندس فرشچی؛ مسئول IT منطقه هرمزگان نیز هماهنگی های لازم جهت برگزاری این جلسه را به عهده داشتند.


در این جلسه مواردی از پرونده هایی که نیاز به مراجعه حضوری داشتند ولی امکان حضورشان در تهران به دلیل مشکلاتی از قبیل فلج مغزی و یا اختلال حرکتی و … میسر نبود و نیز مواردی نظیرِ تعیین تکلیف های شغلی؛ مطرح و بررسی شد و برخی از ابهام هات در رابطه با تایید برخی هزینه های درمانی، مورد سوال از شورای عالی قرار گرفت.

 

برگزاری جلسه شورای پزشکی منطقه هرمزگان با شورای عالی پزشکی تهران

 
۱۲ آبان ۱۴۰۰ ۱۰:۴۴
روابط عمومی هرمزگان |
تعداد بازدید : ۶۴۲
کد خبر : ۹,۹۵۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید