نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۵۷
 

اخبار

توسط مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران:

از تلاش های بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه هرمزگان تقدیر شد

در آیین تکریم و معارفه مدیران پخش فرآورده های نفتی هرمزگان، از مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه هرمزگان نیز، تقدیر به عمل آمد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، بر اساس گزارش ارسالی از روابط عمومی منطقه هرمزگان، مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیات مدیره پخش فرآورده های نفتی کشور با حضور در بندرعباس ضمن تقدیر از خدمات عبدالله احمدی کمرپشتی مدیر سابق منطقه هرمزگان مدیر جدید این منطقه را معرفی کرد.

 

کرامت ویس کرمی در این مراسم، گفت: تمامی برنامه ریزی ها به گونه ای است که وظایف اصلی شرکت در تامین سوخت زمستانی و نیازهای نیروگاهی بسرعت تامین و توزیع شود؛ از این رو نقش مهم منطقه هرمزگان در تامین فرآورده و انتقال آن تا دورترین نقاط کشور خود را نشان می دهد.

 

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، افزود: در حوزه صادرات فرآورده های نفتی هم اسکله های نفتی بندرعباس با قابلیت پهلوگیری نفتکش های غول پیکر نقش بسزایی در اجرای سیاست های اقتصادی نظام و وزارت نفت دارد.

 

از تلاش های بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه هرمزگان تقدیر شد 2

 

وی اذعان داشت: در این راستا، حمایت ها و خدمات رسانی مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه هرمزگان نقش بسزایی در سلامت کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه دارد و شایان تقدیر و سپاسگزاریست.

 

کرمی اضافه کرد: فارغ از مبحث خدمات رسانی در بحران کرونا و تلاش های مصادف با این پاندمی در منطقه هرمزگان، تیم بهداشت و درمان صنعت نفت این منطقه در ایام دیگر نیز یاری کننده صنعت نفت بوده و همچنان نیز خدمات شایانی را جهت سلامت کارکنان و خانواده های این صنعت ارائه می کنند و مسئولیت سنگین و دشواری را بر عهده دارند.

 

در این مراسم که با حضور مدیران شرکت های وابسته به وزارت نفت، نمایندگان شرکت های پالایش نفت و گاز و مسولان بهداشت صنعت نفت منطقه هرمزگان و خطوط لوله و مخابرات نیز برگزار شد، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از زحمات دکتر محمد حسین کرباسچی؛ معاون بهداشتی-درمانی صنعت نفت منطقه هرمزگان و کادر تلاشگر این مجموعه، با اهدای لوح سپاس، تقدیر کرد.

 

از تلاش های بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه هرمزگان تقدیر شد

 
۵ آبان ۱۴۰۰ ۱۳:۰۰
روابط عمومی هرمزگان |
تعداد بازدید : ۶۹۷
کد خبر : ۹,۹۳۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید