نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۲۷

اخبار

به بهانه 26 شهریور روز اورژانس و فوریت های پزشکی

مراجعه حدود20 هزار فرد مشکوک به اورژانس توحید از ابتدای شیوع بیماری کووید 19

دکتر پور آرین : در این روزهای سخت کرونایی فشار کاری و روانی بر کادر درمان از جمله پزشکان و پرستاران اورژانس غیر قابل توصیف است.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان به بهانه 26 شهریور روز اورژانس و فوریت های پزشکی ، خانم دکتر پورآرین یکی از پزشکان مجرب و قدیمی اورژانس پلی کلینیک تخصصی توحید نکاتی را بیان کردند که خلاصه آن به شرح ذیل می باشد.

    در ابتدا دکتر پورآرین اظهار داشت : 26 شهریور فرصتی فراهم کرده تا به همکاران پرتلاش خود در واحدهای اورژانس تمامی مراکز سلامت خانواده ،سلامت کار و پلی کلینیک های تخصصی توحید و شاهین شهر به خاطر تحمل سختی های کار در این واحد را تبریک و به انها خدا قوت بگویم.

    نامبرده با بیان این مطلب که از فروردین سال 99 با تغییر فیزیکی اورژانس و ایجاد ایستگاه سنجش سلامت  و تفکیک بیماران تاکنون حدود 20هزار فردمشکوک به کووید به اورژانس خاکستری پلی کلینیک توحید مراجعه داشته اند .این در حالی است که در همین دوره زمانی حدود سی و سه هزار مراجعه کننده به اوژانس داشتیم که این جداسازی در کنترل بیماری بسیار موثر بوده است.

     دکتر پورآرین ضمن تشکر از همکاری واحدهای درون و برون سازمانی مانند رادیولوژی، آزمایشگاه ، سامانه غربالگری ، اورژانس بیمارستان های داخل شهر و 115 اضافه کرد: انعقاد قرارداد با آزمایشگاه طبی برای انجام تست PCR در تشخیص و پیگیری بیماران خیلی موثر بوده است.

    وی ادامه داد ، در توحید از تمام ظرفیت خود جهت پذیرش و ارائه خدمت به بیماران از جمله ویزیت ، تجویز دارو و معرفی به متخصصین داخلی و عفونی مرکز بهره گرفتیم تا بتوانیم پاسخگوی نیازها و خدمات پزشکی آنها باشیم .

    این پزشک اورژانس تصریح کرد: واضح است که در این روزهای سخت کرونایی فشار کاری و روانی بر کادر درمان از جمله پزشکان و پرستاران اورژانس غیر قابل توصیف است،  زیرا هم خودشان در معرض بیماری هستند و هم ناگزیر به خدمت رسانی می باشند.اما با این وجود کادر درمان این مرکز و سایر اورژانس های بهداشت ودرمان صنعت نفت با عزم و اراده ای راسخ وظایف خود را به نحو احسن انجام می دهند تا با کمک خداوند بیماران سلامتی خود را بازیابند. لذا بنده هم از جمعیت تحت پوشش در خواست می کنم شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمایند و ضمن زدن ماسک از رفتن به اماکن شلوغ پرهیز کنند.

      ایشان در پایان ضمن تشکر از مدیریت بهداشت ودرمان در فراهم کردن امکانات برای مقابله و درمان بیماری اظهار امیدواری نمود که با یاری خداوند متعال و ارتقاء سطح بهداشت و درمان ، همچنین واکسیناسیون عمومی جامعه و بهبود حال بیماران شاهد بازگشت سلامتی و شادابی در کشور عزیزمان ایران باشیم.

 

دکتر پور آرین

 
۲۴ شهریور ۱۴۰۰ ۱۲:۵۴
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان |
تعداد بازدید : ۱,۲۴۸
کد خبر : ۹,۸۰۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید