نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۵:۰۷
 

اخبار

رسالت خطیر پرستاران خدمت رسانی شبانه روزی به بیماران و دردمندان است.

شیرین چنگیزی ، رئیس خدمات پرستاری و مامایی بیمارستان بزرگ نفت اهواز گفت : بحران ها موقعیتی تکرار نشدنی برای سنجش دانش ، تجربه و میزان تاب آوری انسانهاست.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، شیرین چنگیزی ، رئیس خدمات پرستاری و مامایی بیمارستان بزرگ نفت اهواز از شرایط جدید بیمارستان بزرگ نفت اهواز خبر داد و گفت : در حال حاضر 5 بخش بستری عادی و دو بخش ICU و یک بخش NIV(non invasive ventilation) به بیماری کووید 19 اختصاص یافته است. بخش NIV برای بیماران نیازمند به بخش مراقبت های ویژه که مشکلات تنفسی کمترداشته  و امکان اصلاح نارسایی های تنفسی ایشان با روش های غیر تهاجمی وجود دارد اختصاص یافته است.

وی با بیان افزایش مراجعات به اورژانس تنفسی بیمارستان نفت گفت : روزانه بیش از 650 بیمار به اورژانس تنفسی مراجعه می کنند و در اورژانس تنفسی نیز در کلینیک تخصصی کرونا پزشکان متخصص عفونی ، داخلی و طب اورژانس به ویزیت بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا می پردازند.

وی از انجام بیش از 200 تست PCR و تزریق داروی رمدسیویر به بیش از 250بیمار در روز خبر داد و گفت: مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) بیمارستان بزرگ نفت اهواز به عنوان محل انجام نمونه گیری تست PCR و تزریق داروی رمدسیویر اختصاص یافته است.

چنگیزی با اشاره به رسالت خطیر پرستاران که خدمت رسانی شبانه روزی به بیماران است افزود : طی 18 ماه گذشته تیم پرستاری بیمارستان بزرگ نفت اهواز همه ی توان خود را بکار گرفته تا متعهدانه و دلسوزانه علاوه بر پیگیری درمان بیماران و ارائه بهترین خدمات مراقبتی و درمانی پرستاری ، به تکریم بیماران نیز بپردازد تا علاوه بر حال جسمانی خوب با انرژی مضاعف و خاطره ای خوب بیمارستان را ترک نمایند.

وی تصریح کرد : بحران ها موقعیتی تکرار نشدنی برای سنجش دانش ، تجربه و میزان تاب آوری انسانهاست . ما در دوران پاندمی کرونا تلاش کرده ایم که علاوه بر رسیدگی به امور درمانی بیماران و فراهم کردن بهترین شرایط مراقبت اصولی و همه جانبه از بیماران ، با آموزش پرسنل پرستاری علاوه بر افزایش دانش و مهارت های ایشان ، نیروهایی توانمندتر از گذشته تربیت کنیم تا نیروهای جوانتر توان مدیریت بحران ها در آینده را نیز کسب نمایند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر بیماری کرونا در جهان ریشه کن شود و فقط درس ها و تجربیات این بحران به جای بماند.

۱۵ شهریور ۱۴۰۰ ۰۸:۵۴
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۷۵۳
کد خبر : ۹,۷۶۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید