نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۳۶

اخبار

افزایش ۳۰ درصدی تخت های بستری ویژه بیماران کرونایی بیمارستان نفت گچساران

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران گفت: تعداد تخت های بستری بیمارستان صنعت نفت گچساران برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی از ۲۴ تخت به ۳۱ تخت افزایش یافت.

دکتر محمد محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با اعلام اینکه مراجعه و بستری بیماران کووید ۱۹ به بیمارستان نفت نسبت به اسفندماه افزایش یافته است، اظهار داشت: ۳۱ تخت شامل ۲۸ تخت بستری و ۳ تخت مراقبت های ویژه برای بیماران مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ در بیمارستان نفت گچساران پیش بینی شده و در حال حاضر ۴۹ درصد این تخت‌ها اشغال شد.

دکتر محمدی در ادامه گفت: از ابتدای فروردین ماه تاکنون ۱۲۳ مورد تست کرونا به روش پی.سی.آر (PCR)  انجام که نتیجه ۶۳ مورد آن معادل ۵۱ درصد آن مثبت بوده است.

وی تصریح کرد: روند مراجعه بیماران کرونایی به بیمارستان ها، افزایشی است، به همین دلیل از مردم خواهشمندیم بیماری کرونا را جدی بگیرند و شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

دکتر محمدی تاکید کرد: با توجه به وضعیت قرمز گچساران لازم است پروتکل های بهداشتی بیش از پیش رعایت شود.

گفتنی است با توجه به دستور العمل کشوری و وضعیت قرمز کرونایی در گچساران فعالیت مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار در این شهرستان‌ به مدت ۱٠ روز متوقف و تعطیل است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۰ ۰۹:۰۶
تعداد بازدید : ۲۴,۰۸۰
کد خبر : ۹,۱۱۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید