نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۰۶
 

اخبار

تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات صنعت نفت

پانزدهمین جلسه روسا ، مدیران ستادی و روسا مناطق با حضور مدیرعامل سازمان با هدف اجرای دستور العمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا بصورت ویدیو کنفرانس برگزار شد و مدیرعامل سازمان بر رعایت دستورالعمل های ابلاغی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ،مدیرعامل سازمان با تاکید بر تشدید نظارت ها بر نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: شاهد موج جدید بیماری کرونا در کشور هستیم و متأسفانه طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقصی نقاط کشور در وضع قرمز قرار دارند.

وی افزود : برای پیشگیری و مبارزه با بیماری چاره‌ای جز رعایت اقدام‌های پیشگیرانه نیست،رعایت شیوه نامه های ابلاغی در مراکز از جمله کاهش رفت و آمد های غیر ضرور، تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله اقدامات است.

دکتر مهدی هاشمی در ادامه جلسه مباحثی در خصوص روش های تهیه واکسن کووید 19 ،استفاده از تجربیات بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در خصوص مدیریت پیک چهارم، همکاری تیم واکنش سریع مراکز  با واحد HSE   شرکت های نفتی  و ارائه خدمات سرپایی مطالبی را بیان کرد.

دکتر بهرام دهقان رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز گفت :  از 25 بهمن ماه این منطقه در پیک چهارم قرار گرفت که حدود  8 هزار نفر  با علائم تنفسی مراجعه کردند.

وی ادامه داد : در اهواز با توجه به افزایش تعداد مراجعین خدمات سرپایی افزایش پیدا کرد و خوشبختانه از میزان تعداد مراجعین که خدمات سرپایی دریافت کردند فقط 2 درصد نیازمند بستری بوده اند .

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز اظهار داشت : متناسب با زیر ساخت های بیمارستان باید تخت های بستری مدیریت و حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص در جهت ارائه خدمات به کارکنان شاغل ، بازنشستگان و خانواده ها فراهم  شود.

دکتر دهقان با تاکید بر وحدت رویه در رعایت پروتکل های بهداشتی و درمانی در مراکز درمانی  گفت : خوشبختانه در تامین دارو مشکلی نبوده و کمبود دارو نداریم و دستورالعمل آن را تهیه و در اختیار مراکز قرار می دهیم.

دکتر محمدرضا کاظمی آشتیانی رییس بیمارستان نفت تهران با اشاره به اعلام وضعیت قرمز کرونا در تهران گفت: با افزایش مراجعین  سرپایی و بستری تمام بخش های کووید 19 بدون وقفه در حال ارائه خدمت است ، خدمات و عمل های جراحی غیر اورژانسی را برای مدیریت بهتر لغو کردیم.

در این جلسه روسا مناطق به ارائه گزارش عملکرد و بیان چالش ها و مشکلات برای تهیه دستگاه اکسیژن ساز ، افزایش میزان تخت های بستری و ... پرداختند.


پانزدهمین جلسه روسا و مدیران 3
پانزدهمین جلسه روسا و مدیران 2
پانزدهمین جلسه روسا و مدیران 1

۲۲ فروردین ۱۴۰۰ ۰۷:۲۹
تعداد بازدید : ۲۳,۰۴۷
کد خبر : ۹,۰۷۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید