نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۰۵

اخبار

تاکید مدیرعامل سازمان بر رعایت پروتکل های بهداشتی

مدیرعامل سازمان در پی شیوع مجدد بیماری کرونا به ویژه در استان خوزستان در دهمین جلسه هفتگی که امروز 2 اسفندماه با حضور روسا و مدیران ستادی و روسا دو منطقه اهواز و شمالشرق بصورت ویدیو کنفرانس برگزار شد به رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت  ، در ابتدا جلسه دکتر پیمان فریدنیا رییس سلامت کار و HSE سازمان ، گزارشی از تعداد مراجعه بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کرونا و افزایش آن  ارائه  و سپس در خصوص بروز رسانی دستورالعمل ها و نظارت دقیق در مناطق مباحثی را  مطرح کرد.

 دکتر جهانبخش امینی رییس امور بازرسی و رسیدگی به شکایات به ادامه ارائه گزارش بازرسی از مناطق پرداخت که در پایان مدیرعامل سازمان ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته خواستار نظارت دقیق تر و بازرسی دوره ایی جدید از مناطق شد.

در ادامه دکتر بهرام دهقان رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با اعلام روند افزایشی تعداد مراجعین کووید 19 نسبت به هفته های گذشته گفت : عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل ها منجر به قرمز شدن برخی از شهرهای استان خوزستان شده و  میزان ورودی بیماران را به بیمارستان 2 الی 3 برابر کرده است .

وی افزود : در حال حاضر چهار بخش اورژانس تنفسی ، کووید 1 و 2 و ICU کووید با تمام توان مشغول به خدمت رسانی به بیماران مشکوک و مبتلا به بیماری کووید هستند.

دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل سازمان با اشاره به بروز احتمالی پیک چهارم در کشور خواستار رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در مناطق به ویژه استان خوزستان شد و گفت :  برای کنترل و جلوگیری از شیوع  مجدد بیماری کووید 19  تمامی دستورالعمل ها بروز رسانی و در اختیار مناطق و شرکت های نفتی قرار بگیرد و نظارت در تمامی مراکز انجام شود.

امیر قائم پناه مدیرمنابع انسانی سازمان از راه اندازی بخش PCR   عسلویه در این هفته خبر داد .

دکتر پرهام صالحی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالشرق که بصورت ویدیو کنفرانس در این جلسه حضور داشت در خصوص روش های  استفاده  بهینه از ظرفیت ها در منطقه و تخصیص بودجه مبتنی بر گزارش عملکرد مباحثی را مطرح کرد  و  مقرر شد در جلسه هفته آینده هم  در این خصوص بحث و تبادل نظر صورت بگیرد.

علیرضا فارسیان رییس فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان در خصوص متصل شدن (paperless) بهداشت و درمان صنعت نفت تهران در واحد تصویربرداری و آزمایشگاه گزارشی ارائه کرد.مهندس بهنام سمیع مدیر مهندسی و ساختمان هم در خصوص پیگیری پیشرفت پروژه های عمرانی اهواز و گچساران  موضوعاتی را مطرح و  مقرر شد از سوی مدیرعامل سازمان با مدیریت مناطق نفت خیز جنوب روند تحویل پروژه پیگیری شود.


جلسه دهم مدیرعامل  5
جلسه دهم مدیرعامل  4
جلسه دهم مدیرعامل  3
جلسه دهم مدیرعامل  2
جلسه دهم مدیرعامل  1خبرنگار : نفیسه هوشیار
۲ اسفند ۱۳۹۹ ۱۵:۳۴
تعداد بازدید : ۲۳,۹۰۰
کد خبر : ۸,۸۲۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید