نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۰:۵۴
 

اخبار

دکتر هاشمی : بهداشت و درمان پشتیبان عملیات نفت است

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با تاکید بر اهمیت حوزه سلامت و درمان در مناطق عملیاتی نفت گفت : سیاست ما کیفیت بهبود ارائه خدمت است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، امروز 11 دیماه دکتر هاشمی مدیرعامل این مجموعه با سفر به منطقه ویژه پارس جنوبی از بیمارستان توحید جم بازدید و جلسات مختلفی با روسای ستادی و مراکز درمانی ، نمایندگان پزشکان عمومی و متخصص ، مترون و پرستاران و کارکنان برگزار کرد که در حاشیه این بازدید دو بخش بستری 23 تخته خواب ( پشتیبان کووید 19 ) ، بخش داخلی – جراحی مردان ، سه دستگاه جدید آزمایشگاه و یک دستگاه سونوگرافی جدید مورد بهره برداری قرار گرفت.

دکتر سید مهدی هاشمی با تاکید بر اینکه هدف ما رفع مشکلات در جهت ارائه خدمات با کیفیت و مناسب است افزود : برگزاری جلسات به‌منظور افزایش بهره‌وری و نیز استفاده از همفکری و خرد جمعی برای تبیین راهکار مناسب در حوزه‌های مختلف مدیریتی در جهت بررسی چالش ها و مشکلات است.

وی تصریح کرد : رسالت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خدمت رسانی به کارکنان شریف صنعت است و هدف اصلی ارتقا کیفیت خدمات درمانی و بهداشتی در مناطق عملیاتی و مدیریت بهینه هزینه‌های درمان است.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اظهار داشت  : کارکنان در خط مقدم بهداشت و درمان هستند و بررسی مشکلات و چالش ها می تواند در راستای رفع دغدغه های آنان موثر باشد.

دکتر هاشمی به برگزاری جلسات هفتگی با حضور مدیران و روسا ستادی و سه منطقه تهران ، اهواز و بوشهر اشاره کرد و گفت :  روند پیگیری موضوعات مطرح شده در این جلسات به صورت جدی در حال پیگیری است و هدف ارتباط مستقیم ستاد با مناطق در جهت افزایش امنیت خاطر کارکنان و جمعیت زیر پوشش است .

وی با اشاره به سیاست های سازمان در خصوص ضرورت توجه به مدیریت هزینه‌ها گفت : تخصیص بودجه به مناطق، مبتنی بر ارائه گزارش عملکرد است و هدف این طرح ارائه راهکارهای عملیاتی در مدیریت هزینه ها و ارتقاء سطح سلامت کارکنان می باشد.

مدیرعامل سازمان با  تاکید بر شفاف‌سازی حوزه مالی  افزود :  اختصاص بودجه مبتنی بر گزارش عملکرد شامل تولید خدمت(سلامت و بهداشت ) ، طب صنعتی و طب خانواده می باشد  و مدیریت بهینه هزینه‌های درمان و اثربخشی بیش از پیش خدمات سازمان، از سیاست های اصلی بشمار میرود .

گفتنی است در جلسات برگزار شده ، موضوعات مختلفی از جمله اهمیت طب کار و طب خانواده، اعزام بیماران،جذب تخصص و فوق تخصص در رشته های پر اهمیت  ، کمبود تجهیزات پزشکی ، مشکلات زیر ساخت ها و نرم افزار در منطقه،بازآرایی سمت ها ، قرارداد با بیمه تکمیلی برای کارکنان پیمانکاران و قراردادی ، اختصاص آمبولانس ، افزایش ضریب  زایمان طبیعی  و اهمیت آموزش برای کارکنان و جمعیت زیر پوشش توسط روسای ستادی و مراکز درمانی ، نمایندگان پزشکان عمومی و متخصص ، مترون و پرستاران و کارکنان  مطرح شد که مدیرعامل سازمان دستور ویژه برای پیگیری برخی از موضوعات توسط رییس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و مدیر منابع انسانی و مدیر مالی سازمان را داد.

۱۱ دی ۱۳۹۹ ۲۱:۰۹
تعداد بازدید : ۲۴,۱۴۶
کد خبر : ۸,۵۴۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید