نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۲۰

اخبار

آغاز پویشِ فرهنگ و هنر در بهداشت و درمان صنعت نفت / دکتر امیرآبادی: تشکیل کانون فرهنگ و هنر در مرکز فارس ضرورتی انکارناپذیر است

در نشست صمیمی سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ، بر ضرورت تشکیل کانونی برای اجرای فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس تاکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان ، نشست هم اندیشی سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در حالی انجام شد که این مهم از سوی بسیاری از اهالی این مرکز ،  گامی مهم در راستای تعالی اهداف سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت می پندارند.

دکتر مهرداد امیرآبادی که به تازگی سکان هدایت این مرکز را به دست گرفته ؛ در این نشست دوستانه ، از دغدغه های فرهنگی خود گفت و گام های بلند به سوی تعامل با فرهنگوران استان را ضروری دانست.

این مسئول در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس معنقد است که دیدارهای این چنینی و اتفاقاتی از جنس فرهنگ ، کمی با سایر برنامه های حوزه بهداشت و درمان تفاوت دارد اما با وجود تفاوت ها ؛ این مهم را می توان سرآغازی برای تعامل مسئولان کادر درمان صنعت نفت با طیف عظیم جامعه فرهنگ و هنر در راستای کاهش مشکلات و رفع نیازهای پرسنل این مرکز قلمداد کرد.

وی با بیان اینکه ادبیات فارسی گوهر گرانبهایی است که قدردانش نیستیم گفت : اجرای برنامه هایی در قالب فرهنگ ، هنر، شعر و ادبیات ، موسیقی و ... می تواند موجب تلطیف فضای بهداشت و درمان شود و کمک شایانی به افزایش روحیه کارکنان و کادر درمان مراکز درمانی می کند.

به گفته دکتر امیرآبادی ، در راستای نیل به اهداف عالی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان ؛ تشکیل کانون فرهنگ و هنر در مرکز فارس ضرورتی انکارناپذیر است که با همکاری های لازم در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری از آن خواهیم شد.

پویایی اقتصاد هنر با تعامل و تمایل جامعه پزشکی میسر است

در این نشست فرهنگی ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس هم ضمن تایید نظرات سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان ، پزشکان و فعالان کادر درمان را قشر تاثیرگذاری در جامعه کنونی معرفی کرد که می توانند از طریق جایگاه خود ، موجب پویش آثار فرهنگی و هنری شوند.

دکتر بهزاد مریدی که مدیریت سه ساله اش در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، رضایتمندی هنرمندان ، اصحاب و اهالی فرهنگ و هنر و ارتقاء بخش های مختلف این حوزه را به دنبال داشته ؛ پویایی مقوله پر اهمیت اقتصاد هنر را با تعامل و تمایل جامعه پزشکی ممکن دانست و بر این مهم اصرار ورزید.

این مدیر فرهنگی خواستار پویش آثار فرهنگی و هنری در جامعه پزشکان و کادر درمان شد و پیشنهاد داد : بهداشت و درمان صنعت نفت فارس آغازگر این امر فرهنگ ساز در بین جامعه پزشکی استان باشد و با همیاری و همکاری این مرکز ، آثار فرهنگی و هنری هنرمندان شهرمان زینت مطب تمامی پزشکان شود.

مریدی همچنین برای انجام و اجرای برنامه های متنوع از قبیل راه اندازی کتابخانه ، برگزاری دوره های مختلف هنری نظیر تئاتر درمانی ، موسیقی درمانی و ...  جهت تعامل و همکاری تنگاتنگ با این مرکز درمانی اعلام آمادگی کرد و تشکیل معاونت و یا کانون فرهنگی و هنری بهداشت و درمان صنعت نفت فارس را در راستای افزایش روحیه پرسنل برای مرتفع شدن سایر مشکلات را پیشنهاد داد.

 


۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۷:۰۸
تعداد بازدید : ۱,۹۲۶
کد خبر : ۸۵۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید