نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۵۷
 

اخبار

راه اندازی سانتر طب کاردر عسلویه و سلامت خانواده دستورکار سومین جلسه هفتگی بود

سومین جلسه هفتگی مدیرعامل سازمان با روسا و مدیران ستادی با هدف بررسی روند پیگیری موضوعات جلسات گذشته و بررسی اطلاعات و آمار مراکز درمانی با هدف برنامه ریزی صحیح در ارائه خدمت ، آغاز معاینات دوره ای در اهواز و راه اندازی سانتر طب کاردر عسلویه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت، دکتر مهدی هاشمی مدیرعامل مجموعه به ادامه  روند پیگیری موضوعات جلسات گذشته پرداخت  و بر ارائه اطلاعات دقیق تعداد بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کووید 19  در پایان هر هفته تاکید کرد و خواستار این شد که معاونین سه منطقه تهران ،اهواز و بوشهر با همکاری تیم سلامت سازمان این اطلاعات را هرچه سریع تر آماده و آنالیز نمایند.
مهندس بهنام سمیع مدیرمهندسی و ساختمان سازمان درباره روند انجام کار راه اندازی تروماسنتر عسلویه گزارشی ارائه کرد ، در ادامه مدیرعامل سازمان بر پیگیری راه اندازی سانتر طب کار و مرکز جامع سلامت کار در عسلویه تاکید کرد.
در ادامه دکتر پیمان فرید نیا رییس سلامت کار و HSE  سازمان گزارشی از عوامل موثر در افزایش آسیب پذیری صنعت نفت در پاندمی کرونا داد و آماری از تعداد کل بستری شدگان، بهبودیافتگان و فوتی های ناشی از بیماریی کووید 19 ارائه کرد.
دکتر بهرام دهقان رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز که بصورت آنلاین در جلسه شرکت داشت ، در خصوص کاهش میزان بستری بیماران کووید 19 در آن منطقه و انجام اعمال جراحی و خدمات مختلف با کاهش بار بیماران مبتلا به کووید 19 مطالبی را ارائه کرد و همچنین مقرر شد معاینات دوره ایی کارکنان پس از اخذ مجوزهای لازم از سرگرفته شود.
دکتر وحید مالکی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر ، آنلاین گزارشی از تعداد بیماران بستری کووید 19 ارائه کرد ، در ادامه در خصوص جذب پزشک متخصص در منطقه و اهمیت برخی رشته های پزشکی مواردی توسط مدیرعامل سازمان مطرح شد.
در این جلسه مباحث دیگری از جمله بررسی دقیق آمار و ارقام و بازبینی آن توسط مدیریت برنامه ریزی،بررسی اطلاعات بیماران سرپایی و بستری ،پیگیری روند پروژه های عمرانی در اهواز ،طرح انتقال سرور سازمان ، برنامه ریزی محتوای آموزشی برای کارکنان حوزه آمار و MIS توسط مدیران و روسا مطرح و بررسی شد.

رسانه جدید
۶ دی ۱۳۹۹ ۱۴:۳۸
تعداد بازدید : ۲۴,۳۱۰
کد خبر : ۸,۵۲۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید