نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۴:۳۷
 

اخبار

مدیر منابع انسانی: سازمان قابل واگذاری یا انحلال نیست

قائم پناه گفت: واگذاری یا انحلال سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت صحت ندارد و رسالت ارائه خدمات بهداشتی درمانی به کارکنان صنعت بعهده ماست.
امیرقائم پناه مدیر منابع انسانی سازمان در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، شایعات مربوط به واگذاری سازمان را تکذیب کرد و گفت : کماکان رسالت ارائه خدمات سلامت در صنعت نفت به عهده سازمان است.
 وی افزود: مدیرعامل سازمان در جلسات مختلف تاکید داشتند نگاه مقام عالی وزارت به سازمان واگذاری یا انحلال نیست بلکه ایشان خواستار ارائه خدمات با کیفیت بهداشتی و درمانی است .
قائم پناه ادامه داد : انتظار ما از همکاران این است با  قوت و تلاش قبل به ارائه خدمات بپردازند ،اولویت سازمان خدمات‌رسانی در مناطق عملیاتی است و  واگذاری یا خصوصی‌سازی بیمارستان و سازمان صحت ندارد.
مدیر منابع انسانی سازمان به سفر دکتر هاشمی به استان خوزستان اشاره کرد و گفت : سیاست اصلی مدیرعامل سازمان ارتباط مستقیم تصمیم گیرنده با عملیات است و در این سفر، به اهواز و مسجد سلیمان جلسات مختلفی با ارکان بیمارستان با حضور مدیران ارشد برگزار کردند که بازخورد آن بسیار مناسب و خوب بوده است .
وی عنوان کرد : به‌منظور افزایش بهره‌وری و نیز استفاده از همفکری و خرد جمعی برای تبیین راهکار مناسب در حوزه‌های مختلف مدیریتی، برگزاری این جلسات ضروری است.
قائم پناه تصریح کرد : نزدیکی ارکان مختلف ستاد و مناطق در راستای رفع دغدغه ها و چالش ها و افزایش سرعت تصمیم گیری و ابلاغ از جمله مهمترین  سیاست های اصلی مدیرعامل سازمان بشمار میرود که در این خصوص سه منطقه بهداشت ودرمان صنعت نفت اهواز،بوشهر و تهران را بعنوان سه منطقه علمی ، تحقیقاتی و اجرایی در برنامه خود دارند.
وی با اشاره به سیاست های سازمان در خصوص ضرورت توجه به مدیریت هزینه‌ها گفت : تخصیص بودجه به مناطق، مبتنی بر ارائه گزارش عملکرد است و هدف این طرح ارائه راهکارهای عملیاتی در مدیریت هزینه ها و ارتقاء سطح سلامت کارکنان می باشد.
قائم پناه اظهار داشت : تاکید مدیرعامل سازمان بر شفاف‌سازی حوزه مالی است ، اختصاص بودجه برعملکرد شامل تولید خدمت(سلامت و بهداشت ) ، طب صنعتی و طب خانواده می باشد .
 وی یادآور شد: افزایش کیفیت و شفافیت در عملکرد ، مدیریت بهینه هزینه‌های درمان و اثربخشی بیش از پیش خدمات سازمان، از سیاست های اصلی بشمار میرود که منجر به افزایش رضایت کارکنان صنعت نفت و خانواده آنها می شود.
مدیر منابع انسانی اظهار کرد:نقش اصلی سازمان افزایش بهره وری و کیفیت درمان در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی و صنعتی سازمان است و تاکید ویژه ما در حوزه سلامت محور و پیشگیرانه می باشد.
 
۲ دی ۱۳۹۹ ۱۴:۲۱
تعداد بازدید : ۲۴,۸۷۷
کد خبر : ۸,۴۹۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید