نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۴۰

اخبار

پیام تبریک مدیران سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به مناسبت روز کارگر

دکتر سیدعلی جزایری مدیرعامل و مهندس علیرضا بیگدلی مدیر منابع انسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با صدور پیام‌هایی روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفتند.
به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ دکتر جزایری در پیام خود آورده است: 
دوازدهم اردیبهشت ماه گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر، فرصت مغتنمی است تا زحمات و تلاش‌های صادقانه و بی‌آلایش کارگران شریف و زحمتکش را ارج نهیم. 
کار، خمیر مایه پیشرفت انسان و منشأ توسعه و تحول جوامع است و به یقین کارگران، پیشگامان این حیات بدیع و نشاط آفرینند. جایگاه کار در دین مبین اسلام چنان است که پیامبر رحمت و مهربانی دستان یک کارگر را می‌بوسد و می‌فرماید: این دستی است که آتش جهنم آن را نمی‌سوزاند.
در سالی که با نام “جهش تولید با مشارکت مردم” نام‌گذاری شده است  نقش کارگر در پیشرفت کشور بیش از پیش به چشم می‌آید و بی‌تردید کارگران بازوان پرتوان حرکت و پیشرفت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند. 
اینجانب ضمن تبریک این روز و تقدیر از زحمات بی‌شائبه و صادقانه این قشر پرتلاش، از خداوند متعال سلامت و توفیق روز افزونشان را مسالت دارم.

1

مهندس بیگدلی هم به همین مناسبت نوشت: یکم می مصادف با دوازدهم اردیبهشت‌ماه، روز جهانی کار و کارگر‌ فرصت مناسبــی برای قدردانـی از زنان و مردان بلند همتی است که دستاورد تلاش خستگی‌ناپذیرشان سازندگی، آبادانی، رفاه و سلامتی جامعه است. 
پاسداشت این روز در ایران برخاسته از مبانی اعتقادی و ارزش های ملی است که ریشه در توصیه های دینی دارد؛ همانگونه که امام علی(ع) در اهمیت و جایگاه کارگر و تلاش برای کسب روزی حلال می‌فرماید: درهای رزق بسته است آنها را با حرکت و فعالیت بگشائید زیرا کار باعث برکت است. 
اینجانب ضمن گرامیداشت این روز و ضمن تقدیر از زحمات همه تلاشگران، سلامتی، سعادت و بهروزی همه عزیزان را از خداوند متعال مسئلت دارم.
1
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۲۲
تعداد بازدید : ۳۶
کد خبر : ۱۵,۳۳۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید