نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۰۸

اخبار

گزارش عملکرد یک ساله واحد آموزش و پژوهش بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز

واحد آموزش و پژوهش بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز بر پایه رسالت خود در راستای توانمندسازی، بروز رسانی دانش و ارتقاء مهارت‌های حرفه‌ای و عمومی کارکنان و در جهت دستیابی به اهداف و راهبردهای سازمانی بهداشت و درمان صنعت نفت اجرای 181 جلسه آموزشی (تقویمی و خارج از تقویم) با بیش از 100 عنوان دوره آموزشی را در کارنامه سال 1402 خود ثبت نمود.

 

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز، پوران مولائی بیرگانی سرپرست واحد آموزش و پژوهش بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز اهم فعالیت‌های این واحد در سال  1402 را تشریح کرد.

وی برگزاری دوره‌های بازآموزی پزشکی، جلسه آموزشی گزارش موردی(Case Report) ، کارگاه‌های آموزشی اورژانس‌های پزشکی، دوره‌های آموزشی تخصصی مامائی و  پزشکی خانواده، برگزاری کلاس‌های آموزش روان‌خوانی قرآن کریم و احکام اسلامی، برگزاری جلسات و کارگاه‌های آموزشی ارتباط موثر و مهارت ارتباط مناسب با بیمار و همراه را از جمله برنامه‌های اجرایی از سوی واحد آموزش و پژوهش بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در سالی که گذشت عنوان کرد.

مولائی همچنین اعلام کرد: در سال گذشته یک‌هزار و 144 آزمون برای کارکنان مشمول قوانین تبدیل وضعیت برگزار شد که تاکنون نتایج 900 آزمون در سیستم جامع نفت ثبت شده است.

سرپرست واحد آموزش و پژوهش بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز تصریح کرد: در سال گذشته ارزشیابی کارآموزی 104 نفر از کارکنان بدو استخدام تکمیل و ارسال شد.

مولائی عنوان کرد: سال گذشته 13 آزمون جذب نیرو با حضور 520  نفر شرکت‌کننده از سوی واحد آموزش و پژوهش بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز برگزار شد.

وی همکاری با سایر بهداشت و درمان‌های جنوب در خصوص برگزاری آزمون‌های جذب و مصاحبه فنی تخصصی را از دیگر برنامه‌های اجرا شده این واحد در سال 1402 برشمرد.

مولائی اعزام کارکنان به مراکز آموزشی سطح شهر اهواز به عنوان فراگیر و یا مدرس جهت شرکت در برنامه‌های آموزشی دانشگاه، معاونت درمان و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب را از دیگر وظایف مهم و اصلی واحد آموزش و پژوهش عنوان کرد.

وی یادآور شد: در سال گذشته دو هزار و 168 گواهی الکترونیک برای دوره‌های الزامی اعتباربخشی از سوی واحد آموزش و پژوهش بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز صادر شد.

مولائی همچنین بیان کرد: در سال 1402 تعداد 113 کارآموز دانشگاهی در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز پذیرش شده و پانزده هزار و 795 ساعت آموزش مهارتی در رشته‌های مختلف را فرا گرفتند.

وی تدوین 6 پروپوزال و یک مقاله چاپ شده، معرفی پژوهشگران بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز به دفتر پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و تقدیر از آنها به عنوان پژوهشگر برتر، معرفی پژوهشگران جهت شرکت در کارگروه‌های تخصصی پژوهش در مناطق نفت‌خیز جنوب،  برگزاری کارگاه آموزشی روش تحقیق و ... را از دیگر فعالیت‌های  بخش پژوهش در سال 1402 عنوان کرد.

سرپرست واحد آموزش و پژوهش بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز همچنین یادآور شد: سال گذشته هفت عنوان برنامه آموزشی برای کارکنان در شرف بازنشستگی سال 1402 و 1403 برگزار شد.

 

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۲۳
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۲۳۸
کد خبر : ۱۵,۳۲۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید