نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۳۸

اخبار

با صدور پیامی؛ مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت روز جهانی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی را تبریک گفت

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، در پیامی فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز جهانی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ در ابتدای پیام دکتر سیدعلی جزایری آمده است: فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز جهانی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی، فرصتی مغتنم برای تجلیل و تکریم از تلاش‌های بی وقفه‌ای همکاران عرصه‌ی بهداشت حرفه‌ای  و ایمنی در  سازمان  میباشد.
وی در ادامه این پیام آورده است: اینجانب ضمن گرامیداشت این روز ارزشمند، از تعهد بی‌دریغ و مجاهدت‌های شبانه‌روزی این عزیزان در صیانت از سلامت کارکنان و بیماران در محیط های درمانی صمیمانه قدردانی می‌نمایم.
 مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در این پیام می‌افزاید: بی‌شک، تلاش‌های بی‌وقفه و دلسوزانه مسئولین و کارشناسان حوزه بهداشت شغلی در زمینه‌ی شناسایی و کنترل عوامل مخاطره آمیز در محیط‌های درمانی، ارائه‌ی آموزش‌های لازم به کارکنان، انجام معاینات دوره‌ای و نظارت مستمر بر سلامت آنان، نقشی بس خطیر در پیشگیری از بیماری‌ها و حوادث ناشی از کار و ارتقای سطح سلامت و رفاه تمامی کارکنان صنعت نفت ایفا می‌نماید.
دکتر سیدعلی جزایری در این پیام می‌افزاید: امید است با همدلی و تعامل هرچه بیشتر، شاهد ارتقای روزافزون سطح سلامت و ایمنی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سازمان بوده و در سایه تلاش‌های مجدانه و برنامه‌ریزی مناسب، شاهد ارائه‌ی خدمات باکیفیت تر به کارکنان و بیماران صنعت نفت باشیم.
1
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۵۲
تعداد بازدید : ۲۹
کد خبر : ۱۵,۲۹۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید