نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۲۴

اخبار

از دریچه دوربین؛ یک روز با جهادگران بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران

زدودن رنج و غم بیماری از چهره و جسم ساکنان مناطق محروم گچساران از سوی پزشکان گروه‌های جهادی، گامی برای جبران کمبودها و محرومیت‌های درمانی به‌جای مانده از سال‌های گذشته است که لبخند رضایت را بر لب ساکنان روستاهای محروم نشانده و قلب مردم این مناطق را گرمای دوباره می‌بخشد.
گروه جهادی پزشکی امام خامنه‌ای بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران که همواره در ارایه خدمات جهادی پیشقدم است؛ هر فصل برای ارایه خدمات سلامت یکی از مناطق محروم را انتخاب می‌کنند که این بار برای زدودن درد و رنج از چهره مردم، قدم به روستای آبریگون گذاشته تا قسمتی از رنج و محنت را از چهره مردمان این روستا بزدایند.
این گروه جهادی پزشکی که شامل پزشک عمومی، ماما، دارویار، پرستار، کارشناس بهداشت محیط و روانشناس بود، 200 خدمت پزشکی و بهداشتی به مراجعین ارائه داد.
علاوه بر خدمات پزشکی، غربالگری قند و فشار خون، آموزش بهداشت و سبک زندگی، مشاوره پرستاری و تغذیه نیز به صورت رایگان به مراجعین ارائه شد، همچنین داروی مورد نیاز مراجعین به این اردوی جهادی نیز به صورت رایگان در اختیار آنان قرار گرفت.
همچنین بیمارانی که نیاز به خدمات تخصصی دارند تحت مسئولیت‌های اجتماعی با نظر پزشک متخصص به کلینیک‌های تخصصی ارجاع داده می‌شوند.

1

1

1

1
1
1
1
1
1
1

1

 

1


1
1


1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1

1
1
1
1
1
1
1
1
1
1 توزیع پک‌های بهداشتی میان دانش‌آموزان
همچنین در راستای حفظ سلامت دانش‌آموزان پک‌های بهداشتی اهدایی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران حاوی ماسک تنفسی، مسواک، خمیردندان، صابون و دهان شویه بین دانش آموزان این روستا توزیع شد.
استقبال گسترده اهالی روستای آبریگون از خدمات ارائه ‌شده پزشکی، شیرینی ارائه خدمت به مردم را برای کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران بیشتر کرد.
روستای آبریگون در 5 کیلومتری شمال دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران قرار دارد، این روستا دارای 118 خانوار و جمعیتی بیش از 430 نفر است.

1
1
1
1
1
1
1

1
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۲۹
تعداد بازدید : ۱۶۰
کد خبر : ۱۵,۲۸۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید